شناسهٔ خبر: 41960 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

۱۰ بهمن؛ افتتاح نمایشگاه کتاب بندرعباس

سیصد و یکمین نمایشگاه کتاب استانی و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان هرمزگان به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی در آستانه شروع جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ۱۰ بهمن افتتاح می‌شود.

 

book

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛  سیزدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان هرمزگان از تاریخ ۱۰ تا ۱۶ بهمن ماه با حضور علی‌اصغر کاراندیش، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، همایون امیرزاده، مشاور معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دایمی  نمایشگاه‌های اداره‌کل صنعت و معدن استان افتتاح خواهد شد.

در این دوره از نمایشگاه برای اولین ‌بار ۵۳ نماینده ناشران خارجی ۱۰ هزارو یکصد عنوان کتاب را عرضه می‌کنند که از آن میان می‌توان به کشورهای ترکیه، لبنان، آلمان، فرانسه، هلند و آمریکا اشاره کرد.

در بخش داخلی این نمایشگاه، ۴۵۳ ناشر داخلی در ۴۴۱ غرفه، ۵۶هزارو ۸۱۳ عنوان کتاب را عرضه خواهند کرد. در این نمایشگاه ۴۰ غرفه نیز به بخش دیجیتال اختصاص یافته است. مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف ۲۰ درصد نیز برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده که از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه دربین بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد.

بخش جنبی سیزدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان هرمزگان شاهد برگزاری برنامه‌های جنبی از قبیل برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین رونمایی کتاب، نشست با موضوع حجاب و عفاف، نشست با موضوع سبک زندگی، نشست برای بررسی نشر استان، همایشی با موضوع بررسی مشکلات ناشران و کتاب‌فروشان تهران، نمایش تابلو با موضوع انقلاب و نمایش کتبی که مقام معظم رهبری در آنها تقریظ دارند، خواهد بود.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب بندرعباس صبح ها از ساعت۱۰ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی خواهد بود.

نظر شما