شناسهٔ خبر: 41968 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری کرسی آزاداندیشی گفت‌وگوی عقلانی در دانشگاه خوارزمی

مدیر اتاق فکر استان البرز از برگزاری سلسله نشست‌های «گفت و گوی عقلانی، مقدمه همدلی و همزبانی» در قالب کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه خوارزمی خبر داد.

 

252-1.JPG

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ دکترحسین محمدی در گفت و گویی گفت: تشکیل اتاق فکر استان به تفاهم نامه‌ای که در سال 93 بین مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری با معاونت فرهنگی-اجتماعی وزارت علوم امضا شد مربوط می‌شود.

وی افزود: در تفاهم نامه مذکور تصمیم بر این شد که در دانشگاه‌های مادر تمام استان‌های کشور یک اتاق فکر به ریاست یکی از اعضای هیات علمی آن دانشگاه تشکیل شود.

محمدی با بیان اینکه تا کنون پنج جلسه توسط اتاق فکر استان البرز برگزار شده است، گفت: در این جلسات تمرکز بر روی مساله‌شناسی البرز برای تعیین اولویت‌ها، مسائل و مشکلات استان بوده است و در آن نظرات مختلف مسئولان دولتی، سمن‌ها و صاحب نظران تخصصی جمع آوری و تدوین شد.

مدیر اتاق فکر استان البرز به نزدیک بودن دو انتخابات مهم به خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: جلسه دیگر اتاق فکر دوشنبه(پنج بهمن) با عنایت به اهمیت انتخابات و با موضوع «گفت و گوی عقلانی، مقدمه همدلی و همزبانی» و در قالب کرسی آزاداندیشی در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

محمدی با تاکید بر اینکه این جلسه مقدمه ای برای جلسه اصلی است که با حضور دانشجویان برگزار می شود اظهار داشت: جلسه اصلی اتاق فکر در این چارچوب با موضوع «آب، خاک و امنیت غذایی» و با حضور دانشجویان، کارشناسان و طیف‌های مختلف فکری و با دعوت از داوطبین انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

این مسئول در پایان گفت: موضوع «آب، خاک و امنیت غذایی» با توجه به مساله شناسی و اولویت‌های استان البرز انتخاب شده است و در این جلسه برنامه‌های داوطلبین برای این اولویت به بررسی گذاشته خواهد شد.

نظر شما