شناسهٔ خبر: 42035 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ضرورت هم افزایی دانشگاه های برتر برای ارائه همسان خدمات دانشجویی

رییس دانشگاه علامه طباطبایی بر ضرورت هم افزایی مسئولان دانشگاه های برتر در زمینه اتخاذ تصمیمات همسان در ارائه خدمات دانشجویی تاکید کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ حسین سلیمی در سومین نشست معاونین دانشجویی دانشگاه های برتر و بزرگ با تاکید بر ضرورت هم فکری، هم افزایی و سیاست گذاری های نزدیک به یکدیگر در زمینه مسائل و خدمات دانشجویی در بین دانشگاه های برتر اظهار داشت: با برگزاری این نشست ها و طرح مسائل و مباحث در زمینه ی نحوه ارائه خدمات به دانشجویان به یک جمع بندی در خصوص تعیین اهداف کاری و مدیریت بهینه خواهیم رسید.
وی تبادل امکانات دانشجویی و خدماتی، تبادل اطلاعات، سیاستگذاری های همسان، اطلاع رسانی از خدمات و بهره مندی از توان تخصصی هر دانشگاه به صورت مشترک را از مباحث ضروری مورد توجه در تعاملات بین دانشگاه های برتر مطرح کرد و افزود: بخش عمده ای از مشکلات فعلی از سیاستگذاری های متفاوت در بسیاری از زمینه ها است. 
وی اضافه کرد: معتقدم با اتخاذ تصمیمات همسان و نزدیک به یکدیگر می توان با استاندارد سازی و مبادله اطلاعات بخش عمده ای از مشکلات را بر طرف کرد.
رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در ادامه سخنانش به ظرفیت های هر دانشگاه در حوزه­ فنی و تخصصی مرتبط با آن اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به تخصص هر دانشگاه در علوم مختلف و نیز انتظارات و نیازهای مطرح دانشجویان در این زمینه ها، با تبادل اطلاعات و امکانات می توان به شبکه ای واحد در ارائه خدمات با کیفیت و مناسب رسید و آن را گسترش داد.
وی در پایان سخنانش تصریح کرد: با هم افزایی در این موارد و در صورت اجماع و هماهنگی، زمینه برای سیاستگذاری های مشخص در اجلاس آتی روسای دانشگاه ها فراهم خواهد شد.

** امشب، آخرین مهلت ثبت نام آزمون دستیاران دستگاه های اجرایی
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت ثبت نام در اولین آزمون استخدامی دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور در ساعت 24 امشب دوشنبه 12 بهمن ماه خبر داد.
حسین توکلی در گفت و گو با ایرنا افزود: لذا به تمامی داوطلبانی که تا کنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند توصیه می شود در مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی در پایان در مورد آمار ثبت نام کنندگان گفت: تا ساعت 8 صبح امروز 3 هزار و 221 نفر نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کرده اند. 

** معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دانشگاه تهران منصوب شد
رئیس دانشگاه تهران طی حکمی محمدجعفر صدیق دامغانی زاده را به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و فناوری اطلاعات این دانشگاه منصوب کرد.
با صدور حکمی از سوی محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران، محمدجعفر صدیق دامغانی زاده به مدت ۳ سال به عنوان معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دانشگاه انتخاب شد.
پیش از این سید سعیدرضا عاملی رنانی، مسئولیت معاونت برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات دانشگاه تهران را بر عهده داشت.
محمدجعفر صدیق دامغانی زاده دانشیار دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران است و پیش از این نیز مسئولیت ریاست پارک علم و فناوری این دانشگاه را بر عهده داشته است.

**پیام رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت ایام الله دهه فجر 
رئیس دانشگاه پیام نور با صدور پیامی سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را گرامی داشت. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه در بخشی از پیام رستمی ابوسعیدی آمده است: دوران طلایی پیروزی انقلاب که از زرین ترین اوراق تاریخ این مرز و بوم به شمار می رود بدون شک با تدبیر رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره ) و هوشمندی مردم ایران و رمز وحدت کلمه به سر انجام رسید و مردم ایران نشان دادند که اراده ملت اگر با مفاهیم و اصول اسلام و قران گره بخورد هیچ قدرتی جلودار آن نخواهد بود و رژیم پهلوی نیز نتوانست در برابر اراده ملت تاب آورد. 
در ادامه آمده است: بدون شک حضور دانشگاهیان در آن دوران چشم نواز بود و دانشگاهیان با تمام توان در کنار سایر اقشار ملت نقش بسزایی در پیروزی شکوهمند این انقلاب ایفا کردند. 
اکنون در این دوران حساس نیز مردم فهیم و هوشیار ایران همانند روزهای انقلاب و با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) و نیز با حفظ وحدت و یکپارچگی از آرمانهای انقلاب حفاظت خواهند کرد. 
در خاتمه پیام آمده است: امیدوارم با تلاشهای صادقانه دولت محترم تدبیر و امید در دوران پسا برجام شاهد شکوفایی بیش از پیش این انقلاب و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم. 

نظر شما