شناسهٔ خبر: 42053 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مهلت شرکت در آزمون استخدامی دستیاران ستادی تمدید شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام تمدید فرصت ثبت نام در اولین آزمون استخدامی متمرکز سال ۹۴ دستیاران ستادی از افزایش ظرفیت پذیرش خبر داد.

 

آزمون استخدامی

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی در گفتگویی افزود: فرصت شرکت در اولین آزمون استخدامی متمرکز سال ۹۴ دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور تا پنجشنبه ۱۵ بهمن تمدید شد.

وی افزود: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای شرکت در این آزمون برای کسانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۵ بهمن تمدید می شود و داوطلبانی که هم پیش از این ثبت نام کرده اند می توانند در این مهلت نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: اطلاعیه اصلاحات و افزایش ظرفیت پذیرش در کد شغل محل های جدید امروز در سایت سازمان سنجش منتشر می شود و پس از آن افراد می توانند با توجه به اطلاعیه مورد نظر فرم ثبت نامی خود را در صورت نیاز اصلاح کنند.

وی یادآور شد: تاکنون ۳ هزار و ۳۰۰ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند گه داوطلبان پس از برگزاری آزمون کتبی و طی مراحل مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی استخدام می شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: دفترچه ثبت نام برای شرکت در این آزمون استخدامی دستیاران ستادی همزمان با شروع ثبت نام از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: اولین آزمون استخدامی متمرکز سال ۹۴ دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور در روز جمعه ۲۱ اسفندماه در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می شود و داوطلبان از روز ۱۷ اسفند می توانند کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

نظر شما