شناسهٔ خبر: 42062 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پردیس‌های دانشگاهی تعطیل نمی شوند/ پذیرش پولی ادامه دارد

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت:طرح ساماندهی پردیس های دانشگاهی در وزارت علوم در دست تدوین است اما تعطیلی پردیس ها مدنظر نیست.

 

شریعتی

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛مجتبی شریعتی نیاسر در گفتگویی گفت: پردیس های دانشگاهی قرار است ساماندهی شوند که این ساماندهی با محوریت ارائه خدمات به دانشجویان انجام خواهد شد.

وی افزود: براساس این طرح وضعیت ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به دانشجویانی که در پردیس های دانشگاهی تحصیل می کنند مشخص خواهد شد.

معاون آموزشی وزارت علوم تاکید کرد: طبق قانون پردیس های دانشگاه ها یک مجموعه جدا بشمار می روند و باتوجه به محدودیت های موجود دانشگاه ها نمی توانند بخشی از تمامی امکانات خود را به این مراکز اختصاص دهند بنابراین دانشجویانی که در این مراکز مشغول به تحصیل هستند از امکانات کمتری بهره مند می شوند.

شریعتی نیاسر خاطرنشان کرد: کمبود امکانات در پردیس های دانشگاهی بر کیفیت آموزشی تاثیر خواهد داشت بنابراین هدف وزارت علوم ساماندهی فعالیت این مراکز است.

وی اظهار داشت: دانشجویان پردیس ها باید مانند دیگر دانشجویان از امکانات آموزشی و پژوهشی برخودار شوند.

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: فلسفه وجودی پردیس ها پذیرش دانشجوی مازاد بر ظرفیت دانشگاه ها براساس اخذ شهریه است که این روند ادامه خواهد داشت.

نظر شما