شناسهٔ خبر: 42132 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تسهیلات ویژه به اساتید راهنمای دانشجویان خارجی

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد از اعطای تسهیلات پژوهشی ویژه به اساتید راهنما دانشجویان خارجی این دانشگاه خبر داد و گفت: این تسهیلات علاوه بر تسهیلاتی است که به تمامی اساتید اعطا خواهد شد.

 

محمد کافی

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛محمد کافی در گفتگویی گفت: برنامه داریم به اساتید این دانشگاه که راهنمایی پایان نامه های دانشجویان خارجی را برعهده می گیرند علاوه بر تسهیلات پژوهشی موجود مبلغ ۱۰ میلیون تومان تسهیلات پژوهشی ویژه پرداخت شود.

وی افزود: طبق آیین نامه های موجود اساتید سقف مشخصی برای راهنمایی پایان نامه دارند که در این دانشگاه راهنمایی دانشجویان خارجی جزء سقف فعالیت آموزشی اساتید نخواهد بود بنابراین اساتید می توانند علاوه بر سقف مشخص اقدام به راهنمایی پایان نامه های دانشجویان خارجی کنند.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد اظهار داشت: همچنین برنامه داریم از دانشجویان نخبه در کلاس های درس برای آموزش دانشجویان خارجی استفاده کنیم.

کافی عنوان کرد: اگر دانشجوی خارجی نیازمند آموزش های بیشتر باشد از دانشجویان نخبه برای این موضوع استفاده می کنیم و در ازای این فعالیت به دانشجویان نخبه حق الزحمه پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های این دانشگاه برای دانشجویان خارجی گفت: برنامه داریم پایان نامه های دانشجویان خارجی را به سمت کاربردی سازی هدایت کنیم و براین اساس دانشجویان خارجی را هدایت می کنیم تا پایان نامه های خود را در راستای رفع نیازهای کشور خود تدوین کنند.

نظر شما