شناسهٔ خبر: 42169 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بخشنامه کمیسیون مواردخاص دانشگاه آزاد به زودی ابلاغ می شود

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: طی چند روز آینده بخشنامه و دستورالعمل جدید کمیسیون موارد خاص آموزشی به استان های این دانشگاه ابلاغ می شود.

 

دانشجو.دانشگاه

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ فرهاد حسین‌زاده لطفی در جلسه شورای تخصصی آموزش دانشگاه‌های استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد گفت: در بخشنامه و دستورالعمل جدید کمیسیون موارد خاص آموزشی بخش عظیمی از فرآیند جذب در استانها به واحدها و مراکز استانی تفویض شده است.

وی با تأکید بر کاهش بروکراسی و تسریع در امور اضافه کرد: در حوزه معاونت آموزشی این دانشگاه اساس فعالیت بر تفویض اختیار به استانها و دبیران هیات امناها قرار داد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد با بیان اینکه آیین‌نامه استخدام اعضای هیات علمی نیمه‌وقت این دانشگاه نیز به‌زودی ابلاغ خواهد شد، اظهار داشت: اعضای هیات علمی تمام‌وقت واحدها با مرتبه علمی و تجربه بالا در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط اعلام‌شده، می‌توانند بصورت نیمه‌وقت در واحد دیگری همکاری کنند.

حسین زاده لطفی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با دستور‌العمل جدید ضمن تفویض اختیار بیشتر به دبیران هیات امنای استانی نظارت و دقت عمل بیشتری صورت گیرد.

وی عنوان کرد: بازنگری سرفصل های آموزشی موجود و عناوین دروس در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد با بیان اینکه دوره دوم ممیزی رشته‌های این دانشگاه در اسفند ماه سال جاری انجام می شود، گفت: مفاد بخشنامه جدید مجوز آزمون جامع با حد نصاب آزمون زبان به‌زودی ابلاغ خواهد شد.

حسین‌زاده لطفی با تأکید بر ممنوعیت ادامه تحصیل کارکنان و اعضای هیات علمی در واحدها و مراکز آموزشی محل خدمت خود، تصریح کرد: به جز تحصیل در مقطع دکتری پژوهش‌محور، تحصیل در سایر مقاطع برای کارکنان در واحدهای دانشگاهی خود ممنوع است.

نظر شما