شناسهٔ خبر: 42187 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برپایی اختتامیه چهارمین پویش کتابخوانی روشنا در قم

مراسم اختتامیه چهارمین پویش کتابخوانی روشنا و معرفی کتاب پنجمین دوره از این پویش در شهر قم برگزار می‌شود.

 

روشنا

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  مراسم پایانی چهارمین دوره از پویش مطالعاتی روشنا و معرفی اثر حاضر در پنجمین دوره از این پویش ۲۰ بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

در این مراسم که در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب استانی در شهر قم برگزار می‌شود، برگزیدگان مسابقه کتابخوانی این پویش تجلیل خواهند شد و همچنین طی مراسمی کتاب دوره بعد پویش نیز معرفی خواهد شد.

بنا بر اطلاع خبرنگار مهر کتاب «ملاقات با شب آفتابی» نوشته علی موذنی به عنوان کتاب پویش پنجم روشنا انتخاب شده است.

پویش مطالعاتی روشنا در دوره چهارم با محوریت رمان نامیرا نوشته صادق کرمیار برگزار شد و طی آن ۱۴۴ برگزیده انتخاب شدند که برخی از آنها صاحب هدیه سفر به عتبات عالیات و برخی نیز صاحب کتاب دوره بعد خواهند شد.

اسامی برگزیدگان این پویش در حال حاضر قابل رویت است.

پویش کتابخوانی روشنا در چهارمنی دوره برگزاری خود توانست ۱۱۳ هزار نسخه از این کتاب را به فروش رسانده و زمینه حضور ۹ هزار نفر را نیز در مسابقه جانبی خود فراهم کند که این برگزیدگان از میان آنها انتخاب شده‌اند.

این پویش همچنین در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی نیز کتاب لحظه‌های انقلاب نوشته سید محمود گلابدره‌ای را در چاپی تازه و با قیمت ۷ هزار تومان روانه بازار کتاب کرده است.

مراسم اختتامیه پویش کتابخوانی روشنا روز سه شنبه ۲۰ بهمن در شهر قم و از ساعت ۱۹ در مصلی بزرگ قدس واقع در میدان صفائیه برگزار می شود.

نظر شما