شناسهٔ خبر: 42229 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دلیل لغو نشست «مالاریا»/ به جشنواره اعلام کرده بودیم

تهیه کننده و کارگردان فیلم «مالاریا» درباره لغو نشست خبری این فیلم بیان کردند که از چند روز پیش به دبیرخانه اعلام کرده بودند که برای نشست در برج میلاد حضور پیدا نخواهند کرد.

 

فیلم مالاریا

 

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  لغو نشست های خبری امروز ۱۹ بهمن در برج میلاد حاشیه هایی را در پی داشت و باعث دلخوری اصحاب رسانه شد که مسعود ردایی تهیه کننده «مالاریا» درباره لغو نشست خبری این فیلم بیان کرد: ما از چند روز پیش به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرده بودیم که فقط در مراسم فرش قرمز و استیج شرکت می کنیم و ضمن احترام به اهالی رسانه و منتقدان و عکاسان در نشست خبری صبح روز بعد حضور نخواهیم یافت.

وی افزود: ما ضمن احترام به اهالی رسانه و کسانی که همیشه حامی فیلم های پرویز شهبازی بوده اند، قصد داریم در آستانه اکران یک نمایش مستقل برای منتقدان و اهالی رسانه داشته باشیم و بعد از آن در نشستی به پرسش های خبرنگاران به طور جامع پاسخ خواهیم داد.

تهیه کننده «مالاریا» تاکید کرد: ما وظیفه داشتیم به دبیرخانه جشنواره اعلام کنیم که در نشست حضور نمی یابیم که از چند روز پیش این کار انجام شد و مسئولیت اطلاع رسانی نکردن این موضوع بر دوش بخش اطلاع رسانی جشنواره است.

پرویز شهبازی کارگردان فیلم «مالاریا» نیز  گفت: ما به احترام اهالی رسانه و منتقدان از چند روز قبل به دبیرخانه جشنواره اعلام کرده بودیم که در نشست حضور نمی یابیم.

نظر شما