شناسهٔ خبر: 42279 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دوره آموزش فقه بازار برگزار می شود

دوره‌های آموزش فقه بازار به منظور احیای سنت فقه و مکاسب از سوی حوزه علمیه برنامه ریزی و برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حجت‌الاسلام غلامرضا جلیلی - مدیر همکاری با نهادهای معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بازاریان قدیم مکاسب را فرا می‌گرفتند، اظهار داشت: برای احیای مکاسب در بازار ستادی در حوزه علمیه تشکیل شده و این کار با جدیت در حال پیگیری است.

وی از برگزاری چهار جلسه فقه بازار در قم خبر داد و گفت: دو جلسه ثابت در پاساژ موسی ابن جعفر(ع) و الزهرا(س) در حال برگزاری است و خوشبختانه با استقبال بازاریان مواجه شده است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه کارکرد تبلیغی این جلسات بسیار بالاست، یک جلسه متغیر در «شهرما» پردیسان برگزار شده و در حال برنامه‌ریزی برای اجرای دوره متغیر دیگر در امامزاده ابراهیم(ع) هستیم.

به گفته مدیر همکاری با نهادهای معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم، این جلسات در روزهای پنجشنبه برگزار می‌شود و صدای آن از طریق بلندگو در اطراف پاساژها هم پخش می‌شود.

حجت‌الاسلام جلیلی از برگزاری مراسم جشن پیروزی انقلاب به همراه کلاس فقه بازار در پاساژ الزهرا(س) خبر داد و تاکید کرد: در این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشاء روز چهارشنبه برگزار می‌شود، پس از اتمام جلسه فقه بازار، برنامه جشن و قرعه کشی و اهدای جوایز اجرا می‌شود

نظر شما