شناسهٔ خبر: 42404 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دعایی: نگذارید دایره المعارف بزرگ اسلامی تعطیل شود

مدیرمسئول روزنامه اطلاعات خطاب به اسحاق جهانگیری گفت: دایره المعارف اسلامی در حال تعطیلی است، زیرا نزدیک به یک سال است که کارمندان این بنیادحقوق نگرفته اند و این جفاست که این چراغ زیبا در این دولت رو به خاموشی برود.

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ حجت الاسلام محمود دعایی، مدیرمسئول روزنامه اطلاعات امروز شنبه 24 بهمن در مراسم رونمایی از مجموعه تصویری ایران در کتابخانه ملی با ذکر خاطراتی از دوران تبعید امام (ره) در عراق خطاب به معاون اول رییس جمهور گفت:آقای جهانگیری شما در یک موقعیت بزرگی اقداماتی انجام می دهید که قابل ستایش است، شما امروز به عنوان معاول اول ریس جمهور محترم موزه بزرگی را افتتاح کرده اید، قبل از شما  بزرگانی در  دولت اصلاحات و سازندگی  مثل آقای حبیبی بودند که انسان های بزرگی بودند، این مجموعه  و مجموعه هایی مثل بنیاد ایران شناسی، دایره المعارف اسلامی در دوران آنها سامان یافت.

حجت الاسلام محمود دعایی خاطر نشان کرد: دایره المعارف اسلامی در حال تعطیلی است، زیرا نزدیک به یک سال است که کارمندان این بنیادحقوق نگرفته اند و این جفاست که این چراغ زیبا در این دولت رو به خاموشی برود.

وی اظهار داشت: آقای  خاتم در دوران ریاستش دریافتی اعضای هیئت علمی تمامی دانشگاه ها را افزایش داد و آنها بیش از 200 درصد افزایش حقوق یافتند، جمعی از فرهنگیان بیش از این  اقدام بازنشسته شده بودند که نتوانستند از آن مزایا بهره ببرند. خواهشمند است که این عزیزان را مشمول این قانون کنید.

نظر شما