شناسهٔ خبر: 42441 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بن برگ کتاب هایی که برای امور خیریه و رشد کتابخوانی رونمایی شد

بن برگ کتاب کاروژ روز دوشنبه با هدف ارایه خدمات در زمینه های آموزشی، توانبخشی، اجتماعی و فرهنگی به افراد کم توان رونمایی شد.

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ مدیر موسسه خیریه نیاش مهر روز دوشنبه در نشست خبری اصحاب رسانه و هنرمندان گفت: موسسه توانبخشی دخترانه نیاش در مهرماه سال ۱۳۹۲ با اهدافی مانند کمک به افراد کم توان ذهنی و ارایه خدمات در زمینه های آموزشی ، توانبخشی، اجتماعی و فرهنگی راه اندازی شده است.
میترا قبادی اظهار کرد: شناسایی و تقویت توانمندی ها و رفع یا کاهش کم توان های ذهنی سرلوحه فعالیت تیم کارشناسان مرکز است که سعی در فراهم سازی شرایط مناسب برای شکوفا کردن استعدادهای توان خواهان و رساندن آنها به استقلال نسبی در همه زمنیه ها را دارند.
قبادی خاطر نشان کرد: این مرکز همانند بخشی از مراکز توانبخشی وابسته به موسسه با استاندارد ها و کیفیت ویژه در حال خدمت رسانی بوده و قصد دارد تا با گسترش خدمات کمی وکیفی به فعالیت خود در همه زمینه ها ادامه دهد .
وی اظهار کرد: برای تحقق برنامه های پیش بینی شده در حال حاضر خدماتی مانند آموزش ، بهداشت و درمان ، روانشناسی ومددکاری ، توانبشخی ، فرهنگی تفریحی دراین موسسه به افراد یاد شده ارایه می شود.

** تخفیف کتاب 
محمد ابوالحسنی مدیر سایت فروش آنلاین کتاب کاروژ نیز در این نشست گفت : سرانه مطالعه در ۲۱ کشور جهان بین ۱۵ تا ۲۵ درصد است در حالی که در ایران این میزان بسیار پایین است.
وی درباره طرح این موسسه برای افزایش مطالعه و کمک به امورخیریه خاطر نشان کرد: این موسسه به منظور رشد مطالعه و کمک به امور خیریه، کتاب های موجود در این موسسه را با تخفیف به مخاطبان و علاقه مندان ارایه می دهد.
ابوالحسنی تصریح کرد در این طرح کتاب های موجود در کاروژ با ۲۰ تا ۷۰ درصد تخفیف به عموم مردم ارایه می شود و از سوی مراجعه کنندگان نیازی به ارایه مدرک تحصیلی نیست و تا یک سال به میزان ۲ درصد سود از محل فروش به خیریه تعلق می گیرد.
وی در ادامه افزود : این طرح به صورت آزمایشی و فقط در مهدهای کودک و دبستان و بهزیستی قابل اجرا است و مدت تخفیف یاد شده تا ۱۰ اردبیهشت سال ۹۵ قابل اجرا است .

نظر شما