شناسهٔ خبر: 42461 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اصلاحیه‌های «او خواهد آمد» را انجام شد/ در انتظار اکران دو فیلم

رهبر قنبری از انجام اصلاحیه وارده بر فیلمنامه «او خواهد آمد» خبر داد و تاکید کرد در صورت پذیرفته شدن اصلاحات، اریبهشت ماه فیلم جلوی دوربین می‌رود.

 

رهبر قنبری

 

 

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ رهبر قنبری که فیلمنامه «او خواهد آمد» را آماده تولید دارد درباره ساخت این فیلم سینمایی گفت: فیلمنامه «او خواهد آمد» را از خیلی وقت پیش آماده کار دارم ولی متن آن در شورای بررسی فیلمنامه سازمان سینمایی در مواردی دچار اصلاحیه شد و من هم اصلاحیه های وارده را انجام دادم و فعلا منتظر پاسخ شورا هستم.

وی ادامه داد: اصلاحیه‌ها مربوط به دیالوگ‌های فیلم بود که من هم مو به مو مجموع اصلاحات درخواستی را انجام دادم و امیدوارم پس از یک سال و نیم انتظار، مجوز و بودجه این فیلم سینمایی تامین شود تا بتوانم اردیبهشت ماه «او خواهد آمد» را جلوی دوربین ببرم.

قنبری با اشاره به فیلم‌های در نوبت اکرانش با نام‌های «روییدن در باد» و «فصل بلوغ» گفت: پیش از فیلمنامه «او خواهد آمد»، دو فیلم دیگر با عنوان «روییدن در باد» و «فصل بلوغ» را کارگردانی کرده ام که هیچ یک از آنها رنگ پرده را به خود ندیده اند.

وی در پاسخ به اینکه چرا این دو فیلم را در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران نمی کند، عنوان کرد: گروه سینمایی «هنر و تجربه» مصداق این ضرب المثل است که آواز دهل از دور شنیدن خوش است. به اعتقاد من نمایش فیلم در این گروه سینمایی تعریف اکران فیلم به معنایی واقعی را ندارد و اکران فیلم در این گروه سینمایی براساس هیاهو است چون نه پول کافی برای تبلیغات دارند و نه فیلم هایی که در این گروه سینمایی دیده می شوند به درستی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

کارگردان فیلم «پرنده باز کوچک» در پایان تاکید کرد: مدیران با اکران فیلم ها در گروه «هنر و تجربه» می خواهد رفتاری دموکراتیک از خود نشان دهد تا اینگونه ارزیابی شود که به گونه های مختلف سینمایی توجه می شود اما به نظر من اکران آثار سینما در این گروه ناعادلانه است. 

نظر شما