شناسهٔ خبر: 42474 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

زمان آغاز ثبت‌نام ناشران رسماً از طریق سایت نمایشگاه اعلام می‌‌شود

مدیر کمیته نشر داخلی بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از فراهم کردن مقدمات ثبت‌نام ناشران برای شرکت در این دوره از نمایشگاه خبر داد و گفت: زمان نهایی و قطعی ثبت‌نام ناشران را رسماً از طریق سایت نمایشگاه اعلام خواهیم کرد.

 

زمان آغاز ثبت‌نام ناشران رسماً از طریق سایت نمایشگاه اعلام می‌‌شود

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ محمدرضا توکل‌صدیقی در گفت‌وگویی درباره زمان ثبت‌نام ناشران برای حضور در نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب تهران، اظهار کرد: کمیته نشر داخلی بیست‌و‌نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، هم‌اکنون در حال آماده کردن شرایط لازم برای ثبت‌نام ناشران است. به محض فراهم شدن این شرایط و آماده‌‌سازی سایت نمایشگاه، زمان آن را به صورت رسمی از طریق همین سایت اعلام خواهیم کرد.
 وی توضیح داد: ناشران باید بر اساس قوانین و ضوابط نمایشگاه کتاب تهران که در سایت نمایشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، برای ثبت‌نام خود اقدام کنند.
 پیش از این و از طریق برخی رسانه‌ها، زمان آغاز ثبت‌نام در نمایشگاه بیست‌ونهم، اول اسفند ماه اعلام شده بود. مسئولان برگزاری این رویداد، در تلاش هستند تا در نخستین زمان ممکن، کار ثبت‌نام ناشران را آغاز کنند.
بیست‌و‌نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اردیبهشت سال ۱۳۹۵ در شهر آفتاب، واقع در اتوبان قم، در فضایی بالغ بر ۱۲۰ هزار متر مربع برگزار خواهد شد.

نظر شما