شناسهٔ خبر: 42554 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دانشگاه‌های کشور، «خاطرات خانه متروک» را می‌بینند

مستند «خاطرات خانه متروک» در روز های آینده برای دانشجویان دانشگاه تهران، الزهرا، آزاد ارومیه، یزد و... به نمایش گذاشته می‌شود.

 

خبرگزاری فارس: دانشگاه‌های کشور، «خاطرات خانه متروک» را می‌بینند

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ در ادامه اکران‌های مردمی مستند «خاطرات خانه متروک»، برخی از دانشگاه‌های کشور از جمله دانشگاه تهران، الزهرا تهران، علوم پزشکی شهید بهشتی، آزاد ارومیه، محقق اردبیلی، یزد، شهید مدنی آذربایجان، صنعتی شیراز و... میزبان این مستند می‌شوند.

بنابرین گزارش، دوشنبه سوم اسفند ماه، دانشجویان دانشگاه‌های تهران و الزهرا و روز سه‌شنبه چهارم اسفند نیز دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی شیراز و شهید مدنی آذربایجان به تماشای این مستند می‌نشینند.

همچنین دانشگاه‌های آزاد ارومیه، یزد، محقق اردبیلی و علوم پزشکی شهید بهشتی هم در هفته آینده میزبان مستند «خاطرات خانه متروک» می‌شوند.

این مستند پیش از این در‌‌‌‌‌ همایش‌ اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور، دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان و برخی مساجد، مدارس، حسینیه‌ها و....  به نمایش درآمده است.

به گزارش فارس، مستند «خاطرات خانه متروک» اولین مستند بلند مهدی فارسی‌ در مقام کارگردان است و محسن یزدی و مرکز مستند سوره حوزه هنری به طور مشترک، تهیه کنندگی آن را برعهده دارند.

این مستند تلاش می‌کند اتفاقاتی را که در جنگ جهانی اول، در شهرهای مختلف کشور مثل ارومیه، خوی، قزوین، بوشهر، رشت، تهران و... رخ داده است برای جلوگیری از خطر فراموشی در قالبی مخاطب‌پسند برای نسل امروز به نمایش بگذارد.

علاقه‌مندان برای اکران مستند «خاطرات خانه متروک» می‌توانند عبارت «درخواست اکران خاطرات خانه متروک» را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۰۱ ارسال کنند و در صورتی که با مشکل مواجه شدند با شماره ۰۹۱۴۸۵۵۵۶۰۸ (غیب اله زاده) تماس بگیرند.

نظر شما