شناسهٔ خبر: 42607 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نخستین دوره جایزه کتاب سال یزد برگزار می‌شود/ مهلت ارسال آثار تا دهم اسفند

نخستین دوره جایزه کتاب سال یزد به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در اسفندماه ۱۳۹۴ برگزار می‌شود.

 

نخستین دوره جایزه کتاب سال یزد برگزار می‌شود/ مهلت ارسال آثار تا دهم اسفند

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در نظر دارد نخستین دوره کتاب سال استان یزد را در اسفندماه ۱۳۹۴ برگزار کند.

نویسندگان و ناشران علاقه‌مند برای شرکت در این جشنواره، تا دهم اسفندماه امسال مهلت دارند کتاب‌های خود با موضوع یزد را به دبیرخانه ارسال کنند.
 
حمایت و تشویق مؤلفان، مترجمان و ناشران سراسر کشور و اهتمام به موضوع‌‌های بومی و منطقه‌ای استان یزد از اهداف برپایی این جایزه به شمار می‌آیند.
 
شرایط شرکت در این جشنواره عبارت است از «تاریخ نخستین چاپ کتاب باید سال ۱۳۹۰ یا پس از آن باشد»، «تنها آثاری در این دوره داوری و ارزیابی قرار می گیرند که با موضوع استان یزد به چاپ رسیده باشد»، «استثنائاً برای نخستین سال، دوره چهار ساله ۹۴ -۹۰ منظور شده است و برای سال‌های آتی این جشنواره سالیانه خواهد بود»، «نویسنده و یا ناشر باید فرم مربوط به شرکت در این دوره (قابل دانلود از سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به نشانیwww.yazd.farhang.gov.ir ) را تکمیل کرده و به همراه دو نسخه کتاب خود به دبیرخانه نخستین دوره کتاب سال یزد ارسال کند» و «آثار دریافت شده بازگردانده نمی‌شود»
 
همچنین به برگزیدگان این دوره از جایزه کتاب سال جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد. آثار برگزیده در جلسه‌های نقد کتاب معرفی، و در گنجینه آثار مکتوب استان به نمایش گذاشته خواهد شد.
 
دبیرخانه نخستین دوره جایزه کتاب سال استان یزد در یزد، بلوار دانشجو، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد واقع شده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۱۵-۳۶۲۴۷۱۱۱ (داخلی ۲۴۶) تماس بگیرند.

نظر شما