شناسهٔ خبر: 42697 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

غافلگیری در جایزه کتاب سال سینما/ بهترین ها «هدهد زرین» می گیرند

دبیر پنجمین دوره جایزه کتاب سال سینمای ایران با اشاره به اهدای دو تندیس به بهترین ترجمه و تالیف در این مراسم، بیان کرد نکوداشت های این دوره به شکل غافلگیرانه ای برگزار می شود.

 

 کتاب سال سینمای ایران

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ اکبر نبوی دبیر پنجمین دوره جایزه کتاب سال سینمای ایران در گفتگویی با اشاره به برگزاری این مراسم عنوان کرد: پنجمین دوره جایزه کتاب سال سینمای ایران عصر روز چهارشنبه پنجم اسفند ماه ساعت ۱۹ در موزه سینما برگزار می شود. در این مراسم براساس آیین نامه نوشته شده، در دو رشته بهترین ترجمه و بهترین تالیف تندیس «هدهد زرین» اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: این احتمال وجود دارد که بخواهیم دیپلم افتخار هم در این دو بخش اهدا کنیم که هنوز تصمیم نهایی در این زمینه گرفته نشده است.

این منتقد سینما تاکید کرد: در این مراسم دو نکوداشت از یک نویسنده و یک ناشر خواهیم داشت که اسامی آنها در مراسم اعلام می شود. در واقع این دوستان خود نیز از برگزاری مراسم نکوداشت خود خبر ندارند و قرار است غافلگیر شوند.

نبوی در پایان صحبت هایش اضافه کرد: مدت زمان این مراسم ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه در نظر گرفته شده است که امیدوارم پنجمین دوره جایزه کتاب سال سینمای ایران در زمان تعیین شده برگزار و به پایان برسد.

نظر شما