شناسهٔ خبر: 42800 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آزمون عملی و مصاحبه فرهنگی رشته موسیقی برگزار می شود

آزمون عملی و مصاحبه فرهنگی رشته موسیقی دوره کارشناسی پیوسته بدون آزمون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۱ و ۱۲ اسفند برگزار می شود.

 

آزمون عملی

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ متقاضیان دوره بدون آزمون رشته موسیقی مقطع کارشناسی پیوسته که دارای نسخه چاپی ثبت­ نام از سامانه Azmoon.org به نام واحد تهران مرکزی هستند لازم است برای انجام آزمون عملی و مصاحبه فرهنگی با همراه داشتن نسخه چاپی ثبت­ نام در روزهای اعلام شده به محل آزمون مراجعه کنند.

داوطلبان زن باید در روز سه شنبه ۱۱ اسفند و داوطلبان مرد در روز چهارشنبه ۱۲ اسفند در ساعات اداری (۸ تا ۱۶) به دانشکده هنر و معماری واحد تهران مرکزی واقع در خیابان انقلاب تقاطع خیابان فلسطین مراجعه کنند.

متقاضیان دوره بدون آزمون رشته موسیقی واحدهای شیراز، لاهیجان، انار و علی­ آبادکتول که دارای نسخه چاپی ثبت­ نام از سامانه Azmoon.org به نام واحدهای مذکور هستند باید در روز سه­ شنبه ۱۱ اسفند لازم است برای انجام آزمون عملی و مصاحبه فرهنگی در ساعات اداری (۸ تا ۱۶) به واحدهای مزبور مراجعه کنند.

نتیجه قطعی پذیرش دعوت شدگان به آزمون عملی این رشته متعاقباً اعلام می­ شود.

این داوطلبان لازم است این افراد مبلغ ۲۵۰ هزار ريال بابت هزینه برگزاری آزمون عملی به شماره حساب سیبا ۰۱۰۴۴۵۰۴۴۵۰۰۲نزد بانک ملی ایران شعبه زبرجد تهران به نام سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی) واریز کرده و فیش بانکی آن را در هنگام مراجعه برای مصاحبه تحویل دهند.

متقاضیان مشمول لازم است تا اعلام نتایج و اعلام اسامی افراد قبول قطعی، تکالیف وظیفه عمومی خود را به موقع انجام دهند تا با مشکل مواجه نشوند.

نظر شما