شناسهٔ خبر: 42898 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری آئین گرامیداشت دوازدهمین سال تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، از برگزاری آئین گرامیداشت دوازدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در روز ۱۶ اسفند ۹۴ خبر داد.

 

برگزاری آئین گرامیداشت دوازدهمین سال تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ آئین گرامیداشت دوازدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در روز یکشنبه (۱۶ اسفند ۹۴) برگزار می‌شود. 
معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد، ضمن اعلام این خبر توضیح داد: این مراسم با حضور دبیرکل، معاونان، مدیران و جمعی از کارشناسان و کتابداران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و همچنین برخی از مسئولان فرهنگی و اهالی نشر و رسانه برگزار خواهد ‌شد.
همچنین در این مراسم، از کتابداران و کارکنان برگزیده نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در زمینه‌های تألیف و پژوهش، تجلیل خواهد شد.
این گزینش و تقدیر، بر اساس نتایج ارزیابی «سومین دوره نظام جامع تشویق کارکنان» انجام می‌شود که پیش از این در پی فراخوان آثار پژوهشی و عمومی کارشناسان شاغل در نهاد از تاریخ ۲۲ دی ماه ۹۴ صورت گرفته بود.
گفتنی است، لایحه دولت در مورد نحوه تأسیس و اداره کتابخانه‌های عمومی کشور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تاریخ هفدهم اسفند ۱۳۸۲ تصویب و به تأیید شورای نگهبان رسید.

نظر شما