شناسهٔ خبر: 42969 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز توزیع کارت آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی از ۱۸ اسفند

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: دومین آزمون دومين آزمون‌ استخدامی متمرکز و آزمون‌ استخدامی دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور در سال ۹۴ جمعه ۲۱ اسفند برگزار می شود.

 

آزمون

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی در گفتگویی افزود: کارت ورود به جلسه این آزمون ها از سه شنبه ۱۸ اسفند تا ساعت ۲۴ روز ۲۰ اسفند بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد و داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی خود، کارت آزمون را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: برای ورود به جلسه آزمون همراه داشتن کارت آزمون، اصل کارت ملی و یا شناسنامه الزامی است.

توکلی افزود: در دومین آزمون‌ استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۹۴ تعداد ۱۰۳ هزار و ۱۵۴ داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۴ هزار و ۹۸۶ نفر زن و ۶۸ هزار و ۱۶۸ نفر مرد هستند.

وی یادآور شد: این آزمون‌ صبح روز جمعه ۲۱ اسفند در ۵۳ شهرستان برگزار می شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ آغاز می شود و درهای حوزه امتحانی ساعت ۸ صبح بسته می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون‌ استخدامی دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور سال ۹۴ نیز با حضور ۶ هزار و ۸۴۷ داوطلب برگزار می شود.

وی گفت: از میان داوطلبان تعداد ۳ هزار و ۵۰۷ نفر معادل ۵۱.۲۲ درصد زن و تعداد ۳ هزار و ۳۴۰ نفر معادل ۴۸.۷۸ درصد داوطلبان مرد هستند.

توکلی تاکید کرد: آزمون‌ استخدامی دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور سال ۹۴ در بعدازظهر روز جمعه ۲۱ اسفند ماه در ۳۱ شهرستان برگزار می شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساع ۱۴:۳۰ آغاز می شود و درهای حوزه امتحانی ساعت ۱۴ بسته می 

نظر شما