شناسهٔ خبر: 43045 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نقد «ماهو» و جشن آخر سال نقد چهارشنبه

سی و ششمین نشست از جلسات نقد چهارشنبه به نقد و بررسی رمان "ماهو" نوشته منیرالدین بیروتی همراه با جشن آخر سال و دورهمی ادبی اختصاص دارد.

 

963-4.jpg

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ این نشست که آخرین نشست نقد چهارشنبه در سال ۱۳۹۴ خواهد بود روز چهارشنبه ۱۹ اسفندماه از ساعت ۱۷ در سرای محله داوودیه با حضور نویسنده، منیرالدین بیروتی و نویسندگان و منتقدانی چون انوشه منادی، مسعود پهلوان‌بخش، منصور علیمرادی، رضا فکری، کامران سلیمانیان مقدم، هادی نودهی، ناصر تیموری، قباد آذرآیین، پریا نفیسی، پوریا فلاح، سیروس نفیسی و ... برگزار می‌شود.

در معرفی این کتاب عنوان شده است: رمان "ماهو" که در سال ۱۳۹۴ از سوی نشر نیلوفر منتشر شده، داستان سرگردانی‌های مردی در همین دوره ما است؛ مردی تازه از بند و حبس رهاشده که در جست‌وجوی عشق از دست‌رفته‌اش به هر دری می‌زند.

منیرالدین بیروتی متولد ۱۳۴۹ در بغداد است و تاکنون چند مجموعه داستان و رمان از او چاپ شده از جمله: مجموعه داستان‌های "فرشته"، "تک خشت" (برنده جایزه گلشیری)، "دارند در می‌زنند" و "آرام در سایه" و همچنین رمان‌های "چهار درد" (برنده جایزه گلشیری)، "سلام مترسک" و "ماهو".

در این نشست، علاوه بر نقد و بررسی رمان "ماهو"، مراسم پایان سال نقد چهارشنبه برگزار خواهد شد که جمعی از نویسندگان و منتقدانی که در طی این سال‌ها در نشست‌های نقد چهارشنبه حضور داشته‌اند، در این مراسم حاضر خواهند بود.

سرای محله داوودیه در تهران، خیابان میرداماد، تقاطع مدرس (از سمت شرق)، خیابان البرز، نبش تابان شرقی واقع و حضور در نشست برای کلیه علاقه‌مندان آزاد است.

نظر شما