شناسهٔ خبر: 43062 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

روانشناسی تربیتی، محور همایشی ملی

همایش ملی روانشناسی تربیتی با محورهایی همچون شیوه‌های نوین یاددهی و یادگیری و اهمیت و جایگاه روان‌شناسی مثبت نگر برگزار می شود.


به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛ همایش ملی «روان شناسی تربیتی» خرداد ۱۳۹۵ برگزار می شود.

بنابر این گزارش، کاربرد نظریه‌های رشد و یادگیری در نظام آموزشی، نظریه‌های یادگیری و انگیزش، راهبردهای مطالعه و یادگیری، شیوه‌های نوین یاددهی و یادگیری، نظریه‌های آموزشی و کاربرد آن‌ها در مقاطع مختلف تحصیلی، شیوه های اصلاح و تغییر رفتار، شیوه‌های سنجش و ارزشیابی (توصیفی و کلاسیک) در نظام آموزشی از جمله محورهای این همایش است.

علاوه بر این، روان شناسی افراد با نیازهای ویژه و آموزش آن‌ها، مشکلات و مسایل روش‌شناختی پژوهشی در روان‌شناسی تربیتی، تفاوت‌های فردی در یادگیری و آموزش، روان‌شناسی معلم، اهمیت و جایگاه روان‌شناسی مثبت نگر در روان‌شناسی تربیتی، کاربرد نظریه های مدیریت و رهبری در نظام آموزشی و مبانی فلسفی و نظری روان شناسی تربیتی از دیگر محورهاي این همايش است.

این گزارش می افزاید: مهلت ارسال متن كامل مقالات ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ و زمان برگزاری همایش ۵ و ۶ خرداد سال آتی است.

گفتنی است، این همایش به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد برگزار می شود و علاقمندا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگا اینترنتی www.edupconf.ir مراجعه کرده و یا با دبيرخانه به شماره ۰۴۴۴۲۳۳۰۲۰۰ تماس بگیرند، همچنین مقالات خود را به دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، گروه روانشناسی ارسال کنند.

نظر شما