شناسهٔ خبر: 43069 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شماره جدید «واژه» منتشر شد

پنجمین شماره «واژه» ویژه زمستان ۹۴ منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

 

1457445922997_42504.jpg

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛  شماره جدید «واژه» با عکسی از جلسه دیدار جعفر موید‌شیرازی، عباس و محمدامین کشتار با دکتر محمدرضا محرری که این روزها در بستر بیماری است، منتشر شده است.

در این شماره نشریه «واژه» نام‌هایی همچون محمدرضا آل‌ابراهیم، سیدحسن اجتهادی، شمس اصطهباناتی، حسام‌الدین امامی، محمدابراهیم انصاری‌لاری، محمدابراهیم باستانی‌پاریزی، حمیده باستانی‌پاریزی، حمید باستانی‌پاریزی، محمد برکت، فریدون توللی، سیدمحمد ثقفی، هاشم جاوید، پرویز خائفی، موهبت‌الله خائفی، محمدرضا خالصی، مهدی زمانیان، محمدحسن سمسار، لطفعلی صورتگر، اسماعیل عسلی، عباس کشتکاران، غلامحسین(ایرج) گلهر و کوروش کمالی‌سروستانی به چشم می‌خورد.

همچنین علاقه‌مندان به آثار ادبی می‌توانند در این شمار آثاری از ژاکوب گریم، ویلیام گریم، یوهان ولفگانگ گوته، هانری ماسه، امینه محلاتی، محمدجعفر محلاتی، سیدعلی مزارعی، علی معلم، جعفر مویدشیرازی، آزاد یونسی و سیروان یونسی را مطالعه کنند.

عباس کشتکاران به‌عنوان پدیدآورنده، از انتشار مجله‌ای با همین نام در سال ۹۵ خبر داده و عنوان کرده است که دکتر کتایون کشتکاران به‌عنوان صاحب‌امتیاز و محمد برکت و دکتر کوروش کمالی‌سروستانی به‌عنوان مدیرمسئول و سردبیر این نشریه را همراهی خواهند کرد.

نظر شما