شناسهٔ خبر: 43073 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

وحید تاج هم آلبوم تازهٔ خود را منتشر کرد

پس از انتشار آلبوم های علیرضا قربانی، سالار عقیلی، شهرام ناظری، علی قمصری و شماری دیگر از هنرمندان موسیقی سنتی در این روزهای پایانی سال، وحید تاج هم آلبوم تازهٔ خود را با نام «رفته ای که بازآیی» منتشر کرد.

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛  پس از انتشار آلبوم های علیرضا قربانی، سالار عقیلی، شهرام ناظری، علی قمصری و شماری دیگر از هنرمندان موسیقی سنتی در این روزهای پایانی سال، آلبوم موسیقی «رفته ای که بازآیی»، به آهنگسازی سیروس جمالی و با صدای وحید تاج هم به همت انتشارات «ساز آواز»، از صبح امروز، نوزدهم اسفند ماه، روانهٔ بازار موسیقی کشور شده است. 
امیر مردانه، مدیر مسئول انتشارات «ساز آواز»، با اعلام این خبر، گفت: آلبوم موسیقی «رفته ای که بازآیی»، با صدای وحید تاج و آهنگسازی سیروس جمالی تولید شده است. در این آلبوم هنرمندانی چون نگار بوبان، سیامک جهانگیری، علی صمدپور، علی بهرامی فرد، سامر حبیبی و حمید قنبری نوازندگی کرده اند.
وی در ادامه افزود: سیروس جمالی، آهنگساز و نوازندهٔ تار این آلبوم، در کنار شعرهای بزرگانی چون مولانا و بیدل دهلوی، دو قطعه شعر تصنیف کرده است که امیدواریم این اثر به سمع و نظر شنوندگان جدّی موسیقی ایرانی برسد. 
مردانه گفت: ناگفته نماند که صدابراران این آلبوم، بنده و فرشاد حداد بوده ایم و مجید کاشانی، که مدیر هنری انتشارات ساز آواز است، طراحی گرافیک این آلبوم را برعهده داشته است.
اردیبهشت ماه امسال نیز آلبوم های «ترنمی برای صبح»، «راحِ روح» و «دور نهان» از انتشارات «ساز آواز» در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.
علاقه مندان آلبوم موسیقی «رفته ای که بازآیی»، می توانند نسخهٔ اصلی این اثر را از مرکزهای معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور تهیه کنند.

نظر شما