شناسهٔ خبر: 43110 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتابخانه‌های ملی و ملک در ایام نوروز پذیرای دوست‌داران کتاب هستند

سازمان اسناد و کتابخانه ملی، این کتابخانه در طول ایام نوروز سال ۹۵، تنها در روز نخست سال تعطیل است. این کتابخانه در دیگر روزهای نوروز ۹۵ پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است. همچنین کتابخانه و موزه ملی ملک، در روزهای غیرتعطیل نوروز ۱۳۹۵ نیز از گردشگران نوروزی و علاقه‌مندان به بهره‌گیری از خدمات فرهنگی کتابخانه‌ای و موزه‌ای میزبانی می‌کند.

 

کتابخانه‌های ملی و ملک در ایام نوروز پذیرای دوست‌داران کتاب هستند

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ ساعت کاری کتابخانه ملی در ایام نوروز اعلام شد. بنابر اعلام روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، این کتابخانه در طول ایام نوروز سال ۹۵، تنها در روز نخست سال تعطیل است. این کتابخانه در دیگر روزهای نوروز ۹۵ پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.
همچنین کتابخانه و موزه ملی ملک، در روزهای غیر تعطیل نوروز ۱۳۹۵ نیز از گردشگران نوروزی و علاقه‌مندان به بهره‌گیری از خدمات فرهنگی کتابخانه‌ای و موزه‌ای میزبانی می‌کند.
دوستداران آثار تاریخی و فرهنگی و علاقه‌مندان به کتاب و پژوهش می‌توانند در نوروز ۱۳۹۵ خورشیدی در روزهای غیرتعطیل (۷ تا ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ خورشیدی) از ساعت ۹ تا ۱۶:۳۰ به تماشای این گنجینه متنوع از آثار موزه‌ای بنشینند و از خدمات بخش کتابخانه بهره بگیرند.
بر اساس وقف‌نامه حاج حسین آقا ملک، این مجموعه هر روز به جز جمعه‌ها و تعطیلات رسمی، به مخاطبان و بازدیدکنندگان خدمات‌رسانی می‌کند. گردشگران نوروزی از این‌رو می‌توانند در روزهای غیرتعطیل نوروز ۱۳۹۵ از کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» بازدید کنند.

نظر شما