شناسهٔ خبر: 43235 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«امامان اهل بیت علیهم السلام، مرزبانان حریم اسلام» نقد می‌شود

نخستین نشست هفتگی شهر کتاب در سال ۱۳۹۵ به تحلیل و بررسی کتاب «امامان اهل بیت علیهم السلام، مرزبانان حریم اسلام» اثر شهید سیدمحمدباقر صدر اختصاص یافته است.

 

«امامان اهل بیت علیهم السلام، مرزبانان حریم اسلام» نقد می‌شود

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ نشست نقد و بررسی «امامان اهل بیت علیهم السلام، مرزبانان حریم اسلام» به‌عنوان نخستین نشست موسسه شهر کتاب در سال ۱۳۹۵ برگزار می‌شود.

در این نشست حجت‌الاسلام محمدعلی مهدوی‌راد، دکتر محسن اسماعیلی و دکتر محمدحسین رجبی به بررسی کتاب «امامان اهل بیت علیهم السلام، مرزبانان حریم اسلام» می‌پردازند.

شهید سید محمدباقر صدر که به شایستگی، ویژگی‌های یک اندیشمند جامع و هوشمند را داشت از هر فرصتی برای ارائه صحیح اسلام و تحقق آرمان‌های آن، بیشترین بهره را می‌گرفت. چنان‌که در کلاس درس افزون بر ایفای نقش سنتی استادی، افقی بلندتر را پیش چشم داشت و برای رشد علمی و پرورش شاگردان از تعطیلی‌های درسی به مناسبت درگذشت امامان (ع) عرصه‌ای ساخت و به بررسی ابعاد شخصیت و شرایط فعالیت امامان (ع) را در اندیشه‌ی شاگردان بیافریند، بینشی که زمینه‌ پیروی از امامان (ع) را متناسب با نیازهای زمان فراهم کند.

نشست نقد و بررسی کتاب «امامان اهل‌بیت علیهم السلام، مرزبانان حریم اسلام» سه‌شنبه، هفدهم فروردین ماه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود.  ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

نظر شما