شناسهٔ خبر: 43347 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حیف است ارکستر سازهای ایرانی تعطیل شود/ همکاری با اردشیر کامکار

وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی در سال جاری ضمن حضور در چندین پروژه موسیقایی با گروه اردشیر کامکار تور کنسرت های شهرستان را ادامه می دهد.

 

وحید تاج

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی درباره تازه ترین فعالیت های خود گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته امسال سال پرکاری برای من است و ضمن حضور در چند آلبوم موسیقایی کنسرت هایی را در تهران و شهرستان ها برگزار می کنم.

 

وی ادامه داد: با توجه به استقبالی که از سوی مخاطبان به عمل آمده قرار بر این است که تور کنسرت های گروه اردشیر کامکار در چند شهرستان برگزار شود که بنده نیز به عنوان خواننده در این برنامه ها حضور خواهم داشت. البته طبق برنامه پیش بینی شده این برنامه های زنده از اردیبهشت ماه امسال آغاز خواهد شد.

این خواننده موسیقی ایرانی با اشاره به فعالیت هایی که در ارکستر سازهای ایرانی داشت، اظهار کرد: حضور در ارکستر سازهای ایرانی به رهبری استاد اسماعیل تهرانی یکی از اتفاقات خوبی بود که سال گذشته افتاد اما متاسفانه عمر این مجموعه موسیقایی فقط به همان یک اجرا محدود و از آن زمان تاکنون دیگر شاهد اجرایی از مجموعه ای نبودیم. البته چندی پیش شنیدم که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نسبت به بازگشایی این مجموعه اقداماتی را انجام داده که این مساله می تواند اتفاق خوبی باشد چرا که وجود یک ارکستری متشکل از سازهای ملی ایران ضرورتی انگارناپذیر است که باید به آن توجه بیشتری کرد.

تاج در پایان عنوان کرد: حیف است که فعالیت ارکستر سازهای ایرانی ادامه‌دار نباشد و فقط به همان اجرای در تالار وحدت محدود شود. به هر حال موسیقی ایرانی و نوازندگان و هنرمندان این عرصه با تمام ارزشی که دارد مهجور واقع شده و کسانی که مسئولیت دارند باید بیشتر به فکر نوازندگان حوزه موسیقی اصیل ایرانی باشند.

نظر شما