شناسهٔ خبر: 43360 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تعیین تکلیف پرونده متقاضیان جذب دانشگاه آزاد در اردیبهشت

تمامی پرونده های متقاضیان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد تا پایان اردیبهشت ماه تعیین تکلیف می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ طبق اعلام مرکز جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد، متقاضیان استخدام هیات علمی که در فراخوان جذب ۹۴۱ این دانشگاه ثبت نام کرده اند و مدارک استخدامی خود را به واحد دانشگاهی مربوطه تحویل داده اند اما تاکنون پاسخی مبنی بر موافقت یا مخالفت با استخدام خود دریافت نکرده اند باید برای تعیین تکلیف پرونده استخدامی خود حداکثر تا ۳۱ اردیبهشت ماه به دبیرخانه هیات اجرایی جذب استان خود مراجعه کنند.

افرادی که در تاریخ تعیین شده به دبیرخانه هیات اجرایی جذب استان مربوطه مراجعه نکنند پرونده استخدامی آنها مختومه اعلام می شود.

همچنین، متقاضیان استخدام هیات علمی این دانشگاه که در فراخوان های جذب ۹۳۲ و ماقبل آن نیز ثبت نام کرده اند و مدارک استخدامی خود را به واحد دانشگاهی مربوطه تحویل داده اما تاکنون پاسخی مبنی بر موافقت یا مخالفت با استخدام خود دریافت نکرده اند نیز باید برای پیگیری پرونده استخدامی خود تا ۳۱ اردیبهشت ماه به دبیرخانه هیات اجرایی جذب استان یا سازمان مرکزی دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

 در غیر این صورت پرونده استخدامی این افراد نیز مختومه اعلام می شود.

پیش از این نیز فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اعلام کرده بود وضعیت تمامی پرونده های متقاضیان فراخوان های جذب سال گذشته این دانشگاه تا خردادماه سال جاری تعیین تکلیف خواهد شد.

نظر شما