شناسهٔ خبر: 43514 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

۳۱ فروردین آخرین مهلت ارسال مدارک به جشنواره دانشجوی نمونه کشوری

دبیر جشنواره انتخاب دانشجوی نمونه وزارت بهداشت گفت: دانشجویانی که ثبت نام کرده و تاکنون مدارک مورد نیاز را ارسال نکرده اند تا ۳۱ فروردین ماه مهلت دارند فرآیند ثبت نام‌ را تکمیل کنند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  دکتر حسام الدین علامه با بیان اینکه امسال برای اولین بار نام نویسی جشنواره به صورت سامانه ای انجام می شود، تاکید کرد: دانشجویان واجدشرایطی که نام‌نویسی کرده و تاکنون مدارک مورد نیاز را به دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره انتخاب دانشجوی نمونه ارسال نکرده‌اند، تا زمان اعلام شده فرصت دارند‏، تا برای تکمیل فرآیند نام‌نویسی اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت با بیان اینکه زمان داوری مرحله کشوری جشنواره هفته اول اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود‏، از داوطلبانی که مراحل نام‌نویسی و ارسال مدارک آنان به صورت ناقص انجام شده، خواست تا پایان فروردین ماه برای رفع نواقص فرآیند نام‌نویسی اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۳۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در این جشنواره نام نویسی کرده اند، تاکید کرد: جشنواره انتخاب دانشجوی نمونه به صورت مشترک با وزارت علوم برگزار می‌شود و شورای سیاستگذاری جشنواره با ترکیب وزیران و معاونان وزارتخانه‌های علوم و بهداشت‏، دستورالعمل و شیوه اجرایی آن را تبیین می‌کند.  

دبیر جشنواره انتخاب دانشجوی نمونه وزارت بهداشت، افزود: این جشنواره دارای دو دبیرخانه مجزا در وزارتخانه‌های بهداشت و علوم است و دبیرخانه هر کدام از وزارتخانه‌ها کار نام‌نویسی و داوری دانشگاه‌های زیر مجموعه خود را انجام می‌دهد‏، البته سیاستگذاری، مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان به صورت مشترک و همزمان انجام می‌شود.

علامه در خصوص زمان برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانشجوی نمونه‏، اظهار داشت: زمان‌های پیشنهادی از سوی معاونان فرهنگی و دانشجویی وزیران بهداشت و علوم، برای دفتر ریاست جمهوری ارسال شد‏، که در صورت موافقت خرداد یا تیر ماه امسال برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه سال گذاشته آیین اختتامیه جشنواره انتخاب دانشجوی نمونه با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، خاطر نشان کرد: امسال مصمم هستیم که این مراسم با حضور رئیس جمهور برگزار شود.

علامه از دانشجویانی که فرآیند نام نویسی برای شرکت در جشنواره را به صورت ناقص انجام داده‌اند، خواست، به سامانه Nemooneh.saorg.ir مراجعه کنند و با مطالعه دقیق فرم‌های نام‌نویسی مربوط به امتیازات خام و نهایی داوری، مدارک لازم را برای دبیرخانه جشنواره ارسا ل نمایند.

همزمان با وزارت بهداشت، وزارت علوم نیز در حال تکمیل فرایند نام‌نویسی دانشجویانی است که ویژگی و شرایط دانشجوی نمونه را دارا هستند و باید با مراجعه به سامانه نام‌نویسی مربوط به دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم، نواقص مدارک خود را برطرف کنند.

نظر شما