شناسهٔ خبر: 43525 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فرهنگ‌های دوزبانه روسی و فارسی بررسی می‌شوند

مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با همکاری انجمن علمی دانشجویی زبان روسی دانشگاه تربیت مدرس نشست «بررسی فرهنگ‌های دوزبانه روسی و فارسی» را برگزار می‌کند.

فرهنگ‌های دوزبانه روسی و فارسی بررسی می‌شوند

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛  نشست «بررسی فرهنگ‌های دوزبانه روسی و فارسی» به مناسبت حضور کشور روسیه به عنوان مهمان ویژه بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیست و نهم فروردین‌ماه از ساعت 10 تا 12 در سالن شهدای گمنام دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس در بزرگراه جلال آل احمد، پل نصر واقع شده است. در این نشست، آموزش زبان روسی به فارسی‌زبانان و تاریخ زبان‌‌شناسی در روسیه نیز مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. دکتر محمدرضا محمدی، دکتر هادی بهارلو و دکتر محبوبه علیاری سخنرانان این برنامه خواهند بود.

این برنامه از سلسه نشست‌هایی است که به مناسبت حضور کشور روسیه به عنوان مهمان ویژه بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود. تاکنون پنج نشست در این خصوص با همکاری دانشگاه‌های تربیت مدرس، دانشگاه الزهرا (س) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران ـ شمال برگزار شده و مورد توجه و استقبال دانشجویان رشته زبان روس قرار گرفته است.

بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در محل شهر آفتاب برگزار می‌شود.

نظر شما