شناسهٔ خبر: 43573 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تدوین برنامه های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان در سال ۹۵

فعالیت های دینی، فرهنگی، اجتماعی و هنری دانشجویی در سال ۹۵ در گردهمایی امروز مدیران و معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها در مشهد مقدس تدوین می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ گردهمایی مدیران و معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور امروز از ساعت ۱۵ در هتل پردیسان شهر مشهد مقدس آغاز می شود.

این نشست به منظور بررسی، تحلیل و بحث و تبادل نظر پیرامون فعالیت های فرهنگی دانشگاه ها در سال ۹۴، همچنین ایجاد فضای تعامل و همفکری میان مسئولان فرهنگی دانشگاه ها و وزارت علوم به منظور برنامه ریزی و هماهنگ سازی هرچه بهتر فعالیت های دینی، فرهنگی، اجتماعی و هنری دانشجویی در سال ۹۵ تدارک دیده شده است.

در این نشست ۴ روزه که با حضور بیش از ۲۰۰ معاون و مدیر فرهنگی و اجتماعی از دانشگاه های سراسر کشور برگزار  می شود، حجت الاسلام والمسلمین محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، سید ضیاء هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد نیز حضور خواهند یافت.

برگزاری کمیسیون های تخصصی مختلف در حوزه‌های فعالیت های قرآنی، تشکل های دانشجویی، اطلاع رسانی، نشریات وکانون های فرهنگی و هنری  و همچنین گارگاه‌های آموزشی با عناوین، مدیریت فعالیت های داوطلبانه دانشجویی از جمله برنامه‌های این گردهمایی عنوان شده است.

همچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دانشگاه، برنامه ریزی و مدیریت فرهنگی، فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی ویژه مدیران فرهنگی و اجتماعی و نیز نشست مناطق و شورای مدیران فرهنگی و مدیران اجتماعی از دیگر برنامه‌های این گردهمایی است.

نظر شما