شناسهٔ خبر: 43710 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حضور یک ناشر آمریکایی با ۷۰۰۰ عنوان کتاب در نمايشگاه تهران

انتشارات «جان وايلى و پسران» امسال نیز در نمايشگاه کتاب تهران شرکت می‌کند. نماینده ایرانی این ناشر آمریکایی خبر از عرضه حدود ۷۰۰۰ عنوان از کتاب‌های جان وایلی در نمایشگاه امسال داده است.

 

جان وایلی

 

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  انتشارات جان وايلى و ناشران زيرمجموعه‌اش، همچون سال‌هاى اخیر، از طريق نماينده انحصارى این ناشر بین‌المللی در ايران، در بیست و نهمين نمايشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد یافت.

آوند دانش که نماینده جان وایلی در ایران است، حدود ۷۰۰۰ عنوان از كتاب‌هاى ناشران زیرمجموعه این ناشر بین‌المللی را در نمايشگاه با تخفیف ۱۵ الی ۶۰ درصد عرضه خواهد کرد. فهرست این كتاب‌ها را مى‌توانيد اینجا مشاهده و دریافت كنيد.

همچنین در نمایشگاه امسال، علاوه بر محصولات چاپى، امکان اشتراک یا خريد محصولات آنلاین انتشارات وايلى-بلک‌ول، اعم از نشريات آکادمیک، مراجع، کتاب‌های تخصصی و کتاب‌های دوره‌ای، پايگاه‌های اطلاعاتی و دستور کارهاى آزمايشگاهى براى کتابخانه‌ها، مراکز تحقيقاتى و به طور کل مشتریان سازمانی کشور فراهم آمده است.

نماینده ایرانی جان وایلی، در‌ کنار توزيع کتاب‌هاى این ناشر بین‌المللی در نمایشگاه، ترجمه فارسی کتاب‌هاى جان وایلی را با پرداخت حق کپی‌رایت، عرضه می‌کند. مجموعه کتاب‌هاى «داميز» بخشى از اين آثار هستند که بنا بر اعلام «آوند دانش»، ترجمه فارسی آنها تحت امتياز انتشارات وايلى از سال ۱۳۹۰ آغاز شده است.

به گزارش مهر، «انتشارات جان وایلی و پسران» سال ۱۸۰۷ در نیویورک تاسیس شد و شعبه مرکزی آن هم اکنون در نیوجرسی است، اما در بسیاری از شهرهای مهم جهان، دفتر نمایندگی دارد. این موسسه انتشاراتی به صورت تخصصی در حوزه تولید و فروش جهانی کتاب‌های دانشگاهی فعالیت می‌کند و از این طریق درآمد قابل توجهی به دست می‌آورد. به عنوان مثال جان وایلی که شمار کارکنانش در سال ۲۰۰۵ حدود ۶۰ هزار نفر بود، در پایان سال ۲۰۰۶ بیش از ۱.۲ میلیارد دلار درآمد داشته است.

نظر شما