شناسهٔ خبر: 43780 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از نویسندگان پایان نامه های برتر در حوزه حقوق مالکیت معنوی

دبیر ششمین همایش حقوق مالکیت ادبی و هنری تاکید کرد: در این همایش از نویسندگان پایان نامه های برتر در حوزه حقوق مالکیت معنوی تقدیر می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از شبستان؛  و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ  و ارشاد اسلامی، لادن حیدری در ادامه گفت: با مکاتباتی که با دانشکده های حقوق دانشگاه های تهران، شهید بهشتی، تربیت مدرس، علامه طباطبایی و قم داشته ایم در اختتامیه این همایش مانند سال های گذشته از نویسندگان پایان نامه های برتر حوزه حق مولف که از سوی این دانشگاه ها معرفی می شوند، تقدیر خواهد شد.

وی همچنین از حضور دو نماینده وایپو در این همایش خبر داد و گفت: با توجه به همکاری های نزدیک وایپو با این وزارتخانه در برگزاری همایش های سال اخیر و با هماهنگی و همکاری وزارت امور خارجه، امسال نیز از سوی وایپو خانم گیدی لانگ مشاور ارشد وایپو در بخش کپی رایت در این همایش حضور دارند.

مدیرکل دفتر حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: همچنین آقای دکتر فیکسور که قبلاً معاون دبیرکل وایپو در بخش کپی رایت بوده و در تصویب معاهدات اینترنتی وایپو نقش داشته است نیز در این همایش سخنرانی خواهد داشت.

وی درباره زمان و مکان برگزاری این همایش گفت: ششمین همایش ملی حقوق مالکیت ادبی، هنری و حقوق مرتبط روز دوشنبه ١٣ اردیبهشت ماه سال جاری در مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران با حضور برخی مقامات و مسئولین ذی ربط، دانشگاهیان، قضات، وکلا، جامعه ادبی و هنری و سایر علاقمندان برگزار می شود.

نظر شما