شناسهٔ خبر: 43790 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حقوق اساتید دانشگاه آزاد ظرف ۵ سال با دولتی‌ها یکسان می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد گفت: طی یک برنامه ۵ ساله حقوق اعضای هیئت علمی این دانشگاه با اساتید دانشگاههای دولتی یکسان سازی خواهد شد.

 

حمید میرزاده

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حمید میرزاده عصر امروز در مراسم تقدیر از اساتید واحد تهران - شمال دانشگاه آزاد گفت: در حال حاضر حقوق اساتید اعضای هیئت علمی این دانشگاه بسیار کمتر از دیگر دانشگاهها است بنابراین برنامه داریم با وجود مشکلات بودجه ای حقوق اعضای هیئت علمی این دانشگاه را افزایش دهیم.

وی افزود: برنامه داریم هر ساله ۲۰ درصد حقوق اعضای هیئت علمی این دانشگاه را افزایش دهیم که در سال جاری نیز این افزایش حقوق محقق شده است.

رئیس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: همچنین این دانشگاه تسهیلات رفاهی برای اساتید خود در نظر گرفته است که با موافقت هیئت امنای مرکزی این دانشگاه قرار است زمین های مازاد این دانشگاه مربوط به طرح شفا  تبدیل به مسکن برای اعضای هیئت علمی این دانشگاه شود.

میرزاده گفت: در این راستا وام های کم بهره به اعضای هیئت علمی دانشگاه اختصاص خواهد یافت.

وی با بیان اینکه اساتید نقش بسزایی در زندگی دانشجویان دارند، گفت: طبق تحقیقات انجام شده، اساتید دانشگاهها تاثیر ۷۰ درصدی بر شخصیت دانشجویان دارند.

وی اقتصاد مقاومتی را اقتصاد درون گرا و برون گرا عنوان کرد و گفت: برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی نیازمند تحقق اقتصاد دانش بنیان هستیم که اساتید نقش بسزایی در تحقق اقتصاد دانش بنیان خواهند داشت.

نظر شما