شناسهٔ خبر: 43813 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پاپ‌ها باز هم بدقولی کردند/ کسی پاسخگو نیست

در حالی که قرار بود نشست اعلام برنامه‌های تور کنسرت‌ اروپایی چهار خواننده پاپ برگزار شود به دلیل حضور نیافتن یکی از آنها و دیر کردن بیش از یک ساعته دو نفر دیگر، خبرنگاران نشست را ترک کردند.

نشست خبری خوانندگان پاپ

 

 

 

 به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛  عصر شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه پیامی به خبرنگاران خبرگزاری های رسمی کشور برای حضور در نشست خبری تور کنسرت چهار خواننده موسیقی پاپ در اروپا ارسال شد که از برگزاری این نشست به صورت خصوصی به تاریخ یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در یک رستوران شهر تهران در منطقه پاسداران تهران با حضور محمد اصفهانی، محمد علیزاده، شهرام شکوهی، بنیامین بهادری خبر داده بود. البته در این پیام اعلام شده بود مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون نیز حضور می یابد.

در حالی که خبرنگاران خبرگزاری های رسمی راس ساعت مقرر در محل نشست حضور پیدا کردند و تا ساعت ۱۶:۴۵ منتظر برگزاری این نشست بودند در نهایت شهرام شکوهی و مهران غفوریان در نشست حضور پیدا کردند.

با نزدیک شدن به تاخیر یک ساعته، خبرنگاران علت تاخیر نشست را جویا شدند که به آنها اطلاع داده شد هنرمندانی که هنوز برای نشست حضور پیدا نکرده اند به دنبال جای پارک اتومبیل خود هستند. ماجرای پیدا کردن جای پارک اتومبیل تا ساعت ۱۷:۱۵ ادامه پیدا کرد و بازهم غیر از حضور به موقع شهرام شکوهی و مهران غفوریان که از همان ابتدای نشست برخورد خوبی با اهالی رسانه داشتند، از دیگران خبری نشد. در نهایت به دلیل بدون هیچ توضیحی از سوی برگزارکنندگان مراسم دیگر خوانندگانی که نام آنها در دعوت‌نامه آمده بودند حضور نیافتند و نمایندگان رسانه‌ها نشست را ترک کردند.

حضور نیافتن و یا دیر حضور یافتن خوانندگان مطرح موسیقی پاپ در نشست های رسانه موضوع جدیدی نیست، کما اینکه محمد علیزاده و سیروان خسروی در جریان برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر با وجود اطلاع رسانی چندباره ستاد خبری جشنواره، در نشست حضور پیدا نکرده و بعدا نیز در این زمینه توضیحاتی را ارائه ندادند.

نظر شما