شناسهٔ خبر: 44000 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جنتی و قالیباف تفاهمنامه واگذاری «شهر آفتاب» را امضا می‌کنند

تفاهمنامه میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهـرداری تهـران با موضوع واگذاری شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی كتاب طی سال‌های آینده امروز امضای جنتی و قالیباف می‌رسد.

 

جنتی و قالیباف

 

 

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ آیین امضای تفاهم نامه میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهـرداری تهـران به منظور واگذاری نمایشگاه شهـر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی كتاب طی سال‌های آینده با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدباقر قالیباف شهردار تهران برگزار خواهد شد.

این مراسم قبل از آغاز آئین اختتامیه بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و راس ساعت ۱۳:۳۰ امروز شنبه ٢٥ اردیبهشت ماه در محل سالن تشریفات مجتمع نمایشگاه‌های شهـر آفتاب برگزار می‌شود.

اصلی‌ترین اختلافی که تا پیش از این میان دو طرف درباره این تفاهم‌نامه وجود داشت، به موضوع مدت زمان واگذاری مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب به عنوان محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برمی‌گردد؛ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مایل بود این مکان دست کم ۱۰ سال رایگان در اختیارش قرار گیرد اما شهرداری تهران قول واگذاری رایگان آن را حداکثر تا ۵ سال داده بود.

به نظر می‌رسد با اعلام خبر امضای این تفاهم‌نامه تا ساعاتی دیگر، دو طرف در خصوص موضوع محل مناقشه نیز به تفاهم رسیده‌اند اما برای پی بردن به کم و کیف این تفاهم‌نامه باید منتظر ماند و دید که جنتی و قالیباف دقیقاً بر سر چه موضوعاتی درباره محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران به توافق رسیده‌اند؟

نظر شما