شناسهٔ خبر: 44012 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست روزنامه فرهیختگان منصوب شد

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی سرپرست جدید روزنامه فرهیختگان را منصوب کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد سید وحید عقیلی عضو هیات علمی دانشگاه و رئیس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز را به عنوان سرپرست این روزنامه منصوب کرد.

متن حکم حمید میرزاده به شرح زیر است:

«جناب اقای دکتر سید وحید عقیلی

باسلام

نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی که از چهره های با سابقه علمی و اجرایی عرصه روزنامه نگاری و ارتباطات هستید و با حفظ سمت ریاست دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه، به موجب این حکم جنابعالی را به سرپرستی روزنامه فرهیختگان منصوب می کنم.

تلاش برای شناساندن روزنامه فرهیختگان به عنوان روزنامه دانشگاهیان و فرهیختگان کشور، حرکت روزنامه در چارچوب قانون و مبانی انقلاب اسلامی و آرمان های حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و توجه به تدابیر ریاست محترم هیات موسس و هیات امنا دانشگاه، بهره گیری از تجربه و تخصص و خرد جمعی نیروهای امین، دلسوز و کارآمد، پرهیز ازسیاست زدگی های چالش برانگیز رایج و اهتمام به معرفی هر چه بیشتر دست آوردهای دانشگاه و کشور در حوزه های علمی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی، اجتماعی، بازنگری در ساختار اداری و مالی روزنامه و هماهنگی و مشورت پذیری در اداره آن از اهم انتظارات اینجانب از جنابعالی و همکاران آن حوزه است.

مسئولیت جنابعالی در برگیرنده تمامی امور روزنامه اعم از مدیرمسئولی و سردبیری و از جمله امور مالی و اداری آن است که به جنابعالی محول می شود.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با امانت داری و قانونمندی و ملاحظه و پایش مستمر حساسیت های جایگاه دانشگاه و رسانه های آن موفق و سربلند باشید.»

سید وحید عقیلی دارای مدرک دکتری تخصصی در رشته علوم ارتباطات اجتماعی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد با مرتبه علمی دانشیاری است.

وی دارای سوابق تدریس در زمینه علوم ارتباطات اجتماعی، روزنامه نگاری و خبرنگاری است و تالیفات متعددی در این زمینه دارد.

وی از زمان تاسیس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز مسئولیت ریاست این دانشکده را بر عهده داشته است. از دیگر سوابق وی می توان به حضور ۱۲ ساله در روزنامه تهران تایمز اشاره کرد.

وی همچنین سابقه تصدی مدیر کلی دفتر استخدام و تامین هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، سردبیری فصلنامه علمی رسانه به مدت ۵ سال، ریاست دانشکده علوم انسانی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات، عضویت در هیات علمی چندین نشریه علمی پژوهشی مورد تایید وزارتین را در کارنامه خود دارد.

نظر شما