شناسهٔ خبر: 44034 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

۲۹ هزار نفر در دوره های کاردانی فنی حرفه ای ثبت نام کردند

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آمار ثبت نام در آزمون ورودی دوره های کاردانی نظام جدید، گفت: داوطلبان تا چهارشنبه فرصت دارند در آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلیافزود: ثبت نام برای ثبت نام آزمون ورودی دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی سال ۹۵ از روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز شده است و تاکنون ۲۹ هزار و ۵۱۵ نفر در این دوره ها ثبت نام کردند.

وی افزود: ثبت نام برای این دوره ها تا چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

توکلی خاطرنشان کرد: استقرار اطلاعات ثبت نامی داوطلبان به صورت اینترنتی بر روی سایت سازمان سنجش برای مشاهده یا ویرایش اطلاعات در روزهای ۲۲ تا ۳۱ اردیبهشت ماه صورت می گیرد.

وی افزود: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای آزمون از طریق سایت سازمان سنجش در روزهای ۱۹ تا ۲۱ مرداد ماه منتشر می شود و آزمون ورودی دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی برای رشته های با آزمون در روز ۲۲ مرداد ۹۵ برگزار می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: نتایج نهایی در دهه آخر شهریورماه منتشر می شود و کارنامه نهایی آزمون نیز در هفته آخر مهرماه در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

توکلی تاکید کرد: از تعداد ۴۲ رشته امتحانی در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۴ پذیرش ۱۱ رشته امتحانی از طریق آزمون و پذیرش در ۳۱ رشته امتحانی صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) است.

نظر شما