شناسهٔ خبر: 44088 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سوزان ساراندون وودی آلن و دونالد ترامپ را به باد سرزنش گرفت

سوزان ساراندون در نشستی که به مناسبت ۲۵ ساله شدن فیلم «تلما و لوییز» در پنجمین شب کن برگزار شد، وودی آلن و دونالد ترامپ را سرزنش کرد.

 

سوزان ساراندون

 

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سوزانس ساراندون بازیگر کهنه‌کار آمریکایی (یکشنبه ۱۵ ماه می) در نشستی که در شصت و نهمین جشنواره سینمایی کن برای بزرگداشت بیست و پنجمین سال ساخته شدن فیلم تحسین شده «تلما و لوییز» برگزار شده بود، شرکت کرد و از سرزنش کردن وودی آلن، دونالد ترامپ و حتی هیلاری کلینتون خودداری نکرد.

ساراندون که از دموکرات‌های جدی است از برنی ساندرز حمایت کرده‌است و حتی از این پرهیز نکرده که اعلام کند ممکن است با انتخاب شدن هیلاری کلینتون به عنوان نامزد دموکرات‌ها از رای دادن به وی خودداری کند.

در این نشست یکی از گزارشگران از ساراندون درباره «کافه سوسایتی» فیلم وودی آلن پرسید که امسال افتتاح کننده جشنواره کن بود. ساراندون گفت: چیزی خوبی ندارم درباره فیلم آلن بگویم، بنابراین فکر نمی‌کنم لازم باشد به این موضوع بپردازیم. او در ادامه با اصرار خبرنگار به مسایل جنسی که درباره وودی آلن مطرح است اشاره کرد و گفت: فکر می‌کنم او با یک کودک رابطه داشته و من فکر نمی‌کنم این کار درست باشد.

ساراندون در حقیقت داشت به رابطه آلن با دخترخوانده‌اش اشاره می‌کرد که همین هفته توسط پسرخوانده او رونان فارو، فرزند میافارو، بار دیگر مطرح شد. این مساله در سال ۱۹۹۳ مطرح شده بود و با انکار آلن و بررسی دادگاه سرانجام منتفی اعلام شده بود و عواقبی برای کارگردان آمریکایی در برنداشت.

ساراندون درباره ریاست جمهوری دونالد ترامپ نیز به سوال خبرنگاری پاسخ داد و گفت: اصلا چنین تصوری ندارم که این میلیاردر تاجر بتواند پیروز انتخابات شود، زیرا اقلیت‌ها و زنان هیچ تمایلی نسبت به وی ندارند.

وی تاکید کرد برایش هیچ اهمیتی ندارد که ترامپ چه فکر می‌کند، چون موفق نمی‌شود هیچ کاری انجام دهد. وی گفت: اما چیزی که درباره ترامپ جالب است این است که او درباره غیرممکن‌ها حرف می‌زند. او حتی نمی‌تواند یک دیوار را بالا ببرد چه برسد به این که بخواهد همه مسلمانان را از آمریکا خارج کند.  

این بازیگر در عین حال ساندرز را به خاطر توجه به بسیاری از اقلیت‌های آمریکا تحسین کرد.

«تلما و لوییز» فیلمی است محصول سال ۱۹۹۱ به کارگردانی ریدلی اسکات. نقش اصلی را در این فیلم دو زن (جینا دیویس در نقش تلما و سوزان ساراندون در نقش لوییز) ایفا می‌کنند. تلما و لوییز در شصت و چهارمین مراسم جایزه اسکار، نامزد دریافت ۶ اسکار شد و اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی به نویسنده داستان این فیلم تعلق گرفت.

نظر شما