شناسهٔ خبر: 44167 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نشست علمی تخصصی «دستفروشی و مساله رفاه» برگزار می شود

نشست علمی تخصصی «دستفروشی و مساله رفاه» زمینه ها، پیامدها، راهکارها با چهار پنل تخصصی حقوقی، اقتصادث، اجتماعی و حقوق شهروندی برگزار می شود.

 

دستفروشی

 

 

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ نشست علمی تخصصی «دستفروشی و مساله رفاه» زمینه ها، پیامدها، راهکارها به همت گروه برنامه ریزی رفاه دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می شود.

این نشست در چهار پنل حقوقی، اقتصادی، اجتماعی و حقوق شهروندی برگزار می شود. در پبن حقوقی، علی صابری، عضو شورای شهر تهران، محمد حیدری، مدرس دانشگاه، حقوقدان وو کیل دادگستری و مراد ثفی، محقق اجتماعی سخنرانی می کنند.

در پنل اقتصادی حسین راغفر مدرس دانشگاه، حسن  افتخاریان عضو کمیسیون اقتصاد غیررسمی سازمان بین المللی کار و پرویز صداقت پژوهششگر اقتصادی سخنرانی می کنند.

در پنل اجتماعی پویا علاء الدینی مدرس دانشگاه، مریم نهاوندی، مدرس دانشگاه و مرضیه آجرلو سخنرانی می کنند.

در پنل فعالین حقوق شهروندی هم کمپین «من از دستفروشان خرید می کنم»، «دستفروشی را حمایت کنیم نه حذف»، جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان، مجمع حق بر شهر باهمستان و جمعیت یک شهر حضور دارند.

نشست علمی تخصصی «دستفروشی و مساله رفاه» روز سه شنبه چهارم خرداد ماه ساعت 14 تا 20 در سالن شهید مطهری دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می شود.

نظر شما