شناسهٔ خبر: 44289 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

همایش یک روزه «فلسفه و عرفان اسلامی در علم معاصر»

همایش یک روزه «فلسفه و عرفان اسلامی در علم معاصر» در دو نوبت صبح و عصر با حضور اساتید ایرانی و خارجی برگزار می شود.

 

فلسفه و عرفان اسلامی

 

 

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ همایش یک روزه «فلسفه و عرفان اسلامی در علم معاصر» در دو نوبت صبح و عصر در دانشکده الهیات دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.

در نوبت صبح این همایش که مدیریت آن را علی اصغر مصلح، استاد فلسفه دانشگاه علامه طباطبائی به عهده دارد پروفسور اندره ایمرنف رئیس انستیتو فلسفه روسیه، غلامرضا اعوانی، استاد فلسفه دانشگاه شهید بهشتی، روزانا پسخود استاد فلسفه دانشگاه دوستی روسیه، کریم مجتهدی، استاد فلسفه دانشگاه تهران و غلامحسین ابراهیمی دینانی استاد فلسفه دانشگاه تهران سخنرانی می کنند. این بخش از برنامه از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز می شود و تا ساعت ۱۳ ادامه دارد.

نوبت عصر این همایش از ساعت ۱۵ آغاز می شود و تا ساعت ۱۹ ادامه دارد. مدیریت این نوبت به عهده رضا سلیمان حشمت، دانشیار فلسفه دانشگاه علامه طباطبائی است. در این بخش از برنامه قاسم پورحسن، دانشیار فلسفه دانشگاه علامه طباطبائی، ایلشات نصیراف استاد فلسفه انستیتو فلسفه روسیه، علی اصغر مصلح، استاد فلسفه دانشگاه علامه طباطبائی،رضا سلیمان حشمت، دانشیار فلسفه دانشگاه علامه طباطبائی،  سیدجواد میری دانشیار فلسفه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و تاتیانا کورنیوا پژوهشگر انستیتو فلسفه روسیه سخنرانی می کنند.

در پایان هر نوبت گفتگو و میزگرد با حضور سخنرانان برگزار خواهد شد.

همایش یک روزه «فلسفه و عرفان اسلامی در علم معاصر» روز یکشنبه نهم خردادماه در تالار شهید مطهری دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه طباطبائی واقع در خیابان علامه جنوبی برگزار می شود.

نظر شما