شناسهٔ خبر: 44307 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«بحران هویت از منظر دلوز» منتشر می‌شود

علی قاسمی، پژوهشگر و مدیر انتشارات «گام‌نو» از انتشار «بحران هویت از منظر دلوز» در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: «وضعیت پست مدرن» اثر ژان‌فرانسوا لیوتار با ترجمه حسینعلی نوذری از جمله آثار پرفروش «گام نو» در نمایشگاه بیست و نهم بود.

 

 

«بحران هویت از منظر دلوز» منتشر می‌شود

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ علی قاسمی، پژوهشگر حوزه اندیشه و مدیر نشر «گام نو» ضمن اعلام خبر انتشار «بحران هویت از منظر دلوز» از سوی نشر متبوع خود گفت: آرمان حکیمی و کاوه علاقه‌بند به‌طور مشترک کار تالیف این اثر را بر عهده دارند. نویسندگان در این کتاب در تلاش هستند تا وجوه چند شخصیتی و عوامل موثر بر آن را از منظر معرفت‌شناسی و فلسفی بررسی کنند.

وی با اشاره به انتشار 9 اثر در حوزه‌های اندیشه و سیاست از سوی نشر «گام نو» اظهار کرد: «وضعیت دموکراسی»، دیگر اثری است که حاصل مقالات اندیشمندانی مانند «آلن بدیو»، «اسلاوی ژیژک» است که در حال گذراندن اقدامات انتشار است.
 
قاسمی با اشاره به دیگر آثار در حال انتشار از سوی نشر متبوع خود گفت: «زیست سیاسی ایرانی، تبار‌شناسی بخشی از حقیقت جاری در زندگی» دیگر اثری است که در آن زیست سیاست ایرانی از منظر میشل فوکو بررسی شده است.
 
وی درباره تعداد عناوین کتاب منتشر شده «گام نو» پس از آغاز فعالیت مجدد در سال گذشته، توضیح داد: از سال گذشته تا کنون، 23 عنوان را تجدید چاپ کردیم. تجدید چاپ آثار نیز با توجه به درجه اهمیت و نایاب بودن آنها در بازار کتاب بود.

وی درباره آثار پرفروش‌ «گام نو» در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: به دلیل کمی تعداد آثار چاپ شده در نمایشگاه بیست و نهم حضور نیافتیم و آثارمان از سوی نمایندگی «گام نو» در نمایشگاه به فروش رسید.

قاسمی ادامه داد: «وضعیت پست مدرن» اثر  ژان‌فرانسوا لیوتار با ترجمه حسینعلی نوذری و «ساختار هرمنوتیک» تالیف بابک احمدی از آثار پرفروش نشر «گام نو» در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود.

نظر شما