شناسهٔ خبر: 44327 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

توضیحات قائم مقام شبکه نسیم درباره قرارداد با وزارت ارشاد

قائم مقام شبکه نسیم درباره وضعیت قرارداد این شبکه با وزارت ارشاد توضیحاتی ارائه کرد.

 

شبكه نسيم

 

 

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علی اکبر کاظمی در گفتگویی گفت: طی یک توافق کلی میان معاونت سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بر این شد که ما در سازمان تبلیغ نمایشگاه کتاب و فعالیت‌های وزارت ارشاد را در طول سال جاری و نه صرف نمایشگاه یا برنامه «خندوانه» داشته باشیم. از آنجایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دغدغه جدی مبنی بر حضور مردم در نمایشگاه کتاب امسال داشت، لذا به دنبال این بود که در طول سال، با مردم ارتباط داشته باشد و گزارش عملکرد فعالیت‌های خود را ارائه دهد. با توجه به همین دیدگاه، خود وزارتخانه برای مذاکره پا پیش گذاشت.

وی ادامه داد: قرار بر این شد، در قبال تبلیغاتی که در سازمان صدا و سیما صورت می‌گیرد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعهداتی را انجام دهد. تاکید می‌شود که این تبلیغات و اطلاع‌رسانی منحصر به نمایشگاه و حضور میهمانان اهل قلم در برنامه «خندوانه» نبود.

کاظمی افزود: جلسه‌ای با حضور مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران شبکه برگزار و آنها با امضای قراردادی متعهد به برخی تعهدات شدند، اما علی‌رغم اینکه ما تعهداتمان را اجرایی کردیم و تبلیغات در خصوص وزارت ارشاد صورت گرفت، با این حال آنها به مفاد قراردادی که امضاء کردند، پایبند نبودند و متاسفانه با اینکه آنها تاکنون هیچ اقدامی در زمینه تعهداتشان انجام ندادند، جای تعجب است که خودشان این بحث را رسانه‌ای کرده‌اند.

نظر شما