شناسهٔ خبر: 44404 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سه اثر مشترک «سمت» و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی رونمایی می‌شوند

سه اثر مشترک پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) با عنوان‌های «درآمدی به فلسفه عمل»، «عقلانیت باور دینی در معرفت‌شناسی‌های برون‌گرا» و «اندیشه سیاسی شیعه در عصر ایلخانان» در شهر قم رونمایی می‌شوند.

 

سه اثر مشترک «سمت» و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی رونمایی می‌شوند

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ سه اثر مشترک پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) با عنوان‌های «درآمدی به فلسفه عمل»، «عقلانیت باور دینی در معرفت‌شناسی‌های برون‌گرا» و «اندیشه سیاسی شیعه در عصر ایلخانان»، یکشنبه ۱۶ خردادماه با سخنرانی حجت‌الاسلام دکتر احمد احمدی و حجت‌الاسلام دکتر نجف لک‌زایی در شهر قم برگزار می‌شود.
 
«درآمدی به فلسفه عمل» نوشته مهدی ذاکری، «عقلانیت باور دینی در معرفت‌شناسی‌های برون‌گرا» اثر دکتر محمدعلی حسینی و «اندیشه سیاسی شیعه در عصر ایلخانان» تالیف دکتر علی خالقی است.
 
آیین رونمایی از سه اثر مشترک پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت)، یکشنبه ۱۶ خردادماه از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در سالن همایش پژوهشگاه فرهنگ و علوم اسلامی به نشانی قم، ابتدای خیابان معلم، برگزار خواهد شد.

نظر شما