شناسهٔ خبر: 44424 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دانشگاه فردوسی دوره های آشنایی با رشته دوم را برگزار می کند

کالج دانشگاه فردوسی مشھد دوره های فرعی برای دانشجویان كارشناسی ترم سوم و دکتری برگزار می کند که این افراد با گذراندان واحد درسی می توانند با رشته و تخصص دیگری آشنا شوند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علاقه مندان در این دوره ها با گذراندن ٢١ تا ٢۴ واحد درسی با رشته و تخصص دیگری آشنایی می شوند.

هدف از برگزاری این دوره ها ارتقا توان علمی دانشجویان، فراھم کردن امکان تحصیل دانشجویان در رشته مورد علاقه آنھا، رشد توانایی ھای کارآفرینی دانش آموختگان دانشگاه و فعالیت موثرتر آنھا در بازار کار و فراھم کردن امکان ادامه تحصیل در سایر رشته ھای مورد علاقه در مقاطع تحصیلات تکمیلی (ویژه دانشجویان کارشناسی) است.

دانشجویان برای شرکت در این دوره ها باید به پرتال دانشجویی دانشگاه مراجعه کرده و ثبت نام خود را کامل کنند. نتایج نهایی مردادماه اعلام و پس از آن مراحل انتخاب واحد برای این دوره ها فراهم می شود.

در کالج دانشگاه دوره های زبان و ادبیات انگلیسی، زبان و ادبیات فرانسه، زبان و ادبیات عربی، زبان و ادبیات فارسی، جغرافیا، مھندسی صنایع، حقوق، مدیریت بازرگانی، علوم اقتصادی، مبانی فقه و حقوق، فیزیك، زیست شناسی، روانشناسی عمومی، مدیریت آموزشی، علم اطلاعات و دانش شناسی، آمار و ریاضی كاربردی ارائه می شود.

نظر شما