شناسهٔ خبر: 44442 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هشدار سازمان سنجش به داوطلبان کنکور/ تکذیب ادعای موسسات

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: هیچ یک از مسؤولان، کارشناسان یا کارکنان سازمان سنجش، با هیچ مؤسسه‌ای همکاری ندارند و ادعای افراد و مؤسساتی در این باره کذب محض است.

 

سازمان سنجش آموزش کشور

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای به داوطلبان کنکور سراسری درباره ادعای برخی موسسات هشدار داده است.

در این اطلاعیه آمده است: «اخیراً مشاهده شده است که برخی از افراد و موسسات سودجو، با توجه به نزدیکی زمان برگزاری آزمون سراسری، انتخاب رشته و ... با سوء استفاده از نام و عنوان مسؤولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور و یا معرفی خود به عنوان مشاور ارشد سازمان سنجش آموزش کشور، در تهران، اراک، اهواز و سایر شهرهای مختلف کشور اقدام به تبلیغات گسترده و فریب داوطلبان و خانواده‌های آنان می کنند

در این اطلاعیه یادآور شده است: «سازمان سنجش آموزش کشور، ضمن پی‌گیری موضوع از طریق مراجع قانونی، به اطلاع داوطلبان و خانواده‌های محترم آنها می‌رساند که ادعای این افراد و مؤسساتی که چنین ادعایی را مطرح کرده یا بکنند، کذب محض بوده است.»

سازمان سنجش تاکید کرد: «هیچ یک از مسؤولان، کارشناسان یا کارکنان سازمان سنجش، همکاری با هیچ مؤسسه‌ای ندارند و افراد نام برده شده در تبلیغات مؤسسات یاد شده، فاقد ارتباط و همکاری با این سازمان بوده و طرح موضوعات این‌چنینی به منظور سوء استفاده از داوطلبان است

نظر شما