شناسهٔ خبر: 44632 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«دنگ شو» در تدارک آلبوم جدید/ اتفاقات جدیدی در راه است

مدیر برنامه های گروه موسیقی «دنگ شو» از آماده سازی این مجموعه برای تولید و ضبط آلبوم جدید و برنامه ریزی برای طراحی اتفاقات نوین در کنسرت‌های پیش‌رو سخن گفت.

 

گروه دنگ شو

 

 

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حمیدخسروبیگی مدیر برنامه های گروه موسیقی «دنگ شو»درباره تازه ترین فعالیت های این گروه بیان کرد: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان کنسرت‌ها کمتر برگزار می‌شوند و ما هم وقت بیشتری داریم کار روی تازه ترین آلبوم گروه را آغاز کرده‌ایم و هم اکنون در مرحله ضبط آثار هستیم و به طور حتم به دلیل حساسیت هایی که اعضا برای ارائه یک اثر با کیفیت دارند، تلاش می کنیم آلبوم جدید از کمترین میزان اشتباه برخوردار باشد.

وی ادامه داد: برای برگزاری کنسرت بعد از ماه مبارک رمضان نیز برنامه ریزی هایی داشته ایم که طی آن قرار است در تهران، کرج، شیراز، ساری و اصفهان کنسرت هایی را برگزار کنیم که امیدوارم به محض صدور مجوز از سوی مراجع ذی صلاح نسبت به اطلاع رسانی دقیق این برنامه ها اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیربرنامه های گروه موسیقی «دنگ شو» در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: یکی از برنامه هایی که گروه به شدت دنبال آن است ارائه یک طراحی جدید برای برگزاری کنسرت هاست که نوازندگان و خوانندگان دیگر در یک قالب ثابت از پیش تعیین شده روی صحنه نروند. آنچه برای این فضا در نظر گرفته ایم قطعا اتفاقات جدیدی است که اگر طبق آن برنامه ای که ما در نظر داریم روی صحنه اجرا شود تماشاگران با آن ارتباط خوبی خواهند گرفت.

خسرو بیگی در پایان عنوان کرد: گروه «دنگ شو» غیر از تولید آلبوم و برگزاری کنسرت برنامه های جالب توجهی را برای مخاطبان و طرفداران خود در نظر گرفته که امیدواریم با توجه به انرژی مثبت و خلاقیتی که در بین گروه وجود دارد بتوانیم در آینده ای نزدیک هر یک از این برنامه ها را به طور کامل برای مخاطبان ارائه کنیم.

نظر شما