شناسهٔ خبر: 44705 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رمان پرفروش انگلیسی به ایران رسید/ «ارباب تاریکی» در دنیای آدم‌ها

نخستین جلد از سه گانه «ارباب تاریکی» که یکی از ۱۰ کتاب پرفروش در کشورهای انگلیسی زبان بوده به زودی ترجمه و در ایران منتشر می‌شود.

 

ارباب تاریکی

 

 

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ این سه‌گانه با ترجمه فرمهر امیردوست به‌زودی در مجموعه دارکوب راهی ویترین کتاب‌فروشی‌ها می‌شود. سه گانه ارباب تاریکی نوشته جیمی تامسون نویسنده مشهور بریتانیایی در سال ۲۰۱۳ عنوان یکی از ۱۰ اثر پرفروش کودکان در کشورهای انگلیسی زبان را به دست آورد.

در جلد اول با عنوان «ارباب تاریکی: سال‌های اول» با داستان سقوط ارباب تاریکی به دنیای آدم‌ها آشنا می‌شویم. همه‌چیز از یک سقوط شروع می‌شود، ارباب‌تاریکی یک‌باره چشمش را باز می‌کند و می‌بیند که نه تنها تمام قدرت‌های جادویی‌اش را از دست داده است، بلکه روی یک چاله روغنی در پارکینگ شهری پر از آدم‌های معمولی سقوط کرده است.

ارباب تاریکی می‌خواهد لشکر اورک‌ها را پیدا کند تا با سوسک‌های جنگی و قصاب سیاه دنیای آدم‌ها را زیر چکمه‌هایش له کند و دوباره تبدیل به ارباب تاریکی در سرزمین تاریکی و دنیای آدم‌ها بشود.

مجموعه «ارباب تاریکی» را فرمهر امیردوست ترجمه کرده است، از او پیش‌تر کتاب‌هایی همچون «پسر وحشی» نوشته «راب لوید جونز» و «خوشبختانه شیر» نوشته‌ «نیل گیمن» در مجموعه دارکوب منتشر شده بود. پسروحشی یکی از ۱۰ اثر پرفروش دارکوب در نمایشگاه کتاب تهران بود.

نظر شما