شناسهٔ خبر: 44813 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مناظره در باب ممیزی ادبیات داستانی با حضور شاکری و یزدانی خرم

نشست «ممیزی و نظارت در ادبیات داستانی» با حضور احمد شاکری و مهدی یزدانی‌خرم در محل پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دومین جلسه از سلسله نشست‌های «مسائل ادبیات داستانی در ایران» با عنوان «ممیزی و نظارت در ادبیات داستانی» برگزار می‌شود. این جلسات با همکاری بنیاد ادبیات داستانی و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و در محل این پژوهشگاه برگزار می‌شود.

مهمانان مدعو جلسه یادشده، مهدی یزدانی خرم و احمد شاکری دو کارشناس حوزه ادبیات داستانی هستند که پیرامون محورهای تعیین شده در این باب، نظرات خود را مطرح می‌کنند.

سیاست فرهنگی ناظر بر شکل‌گیری ممیزی و نظارت در حوزه ادبیات داستانی، وجه مسئله‌مندی ممیزی و نظارت در ادبیات داستانی، میزان اثرگذاری و اثربخشی ممیزی و نظارت در وضعیت موجود ادبیات داستانی و راهکارهای بدیل برای نظارت در حوزه ادبیات داستاننی، محورهای این نشست اعلام شده است.

نشست «ممیزی و نظارت در ادبیات داستانی» ساعت ۱۱ روز چهارشنبه ۹ تیر در محل پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات واقع در تهران، خیابان ولی‌عصر، بالاتر از طالقانی، ابتدای خیابان دمشق برگزار می‌شود.

نظر شما