شناسهٔ خبر: 44844 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دوره آموزشی «نظامات و الگوهای تحقق تعلیم و تربیت اسلامی» برگزار می‌شود

پنجمین دوره از سلسله نشست های تخصصی علم و ایمان با محوریت نظامات و الگوهای تحقق تعلیم و تربیت اسلامی با حضور اساتید و نظریه­پردازان برجسته­ی این حوزه برگزار خواهد شد.

 

  

 

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق(علیه السلام) این مرکز با توجه به اهمیت گفتمان سازی مفهوم «علوم انسانی اسلامی از اندیشه تا زندگی»  و فعالیت به جهت تحول بنیادین در عرصه­ی علوم انسانی اسلامی، برنامه‌‌ریزی‌‌های خاصی را جهت برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی در حوزه ‌ی تعلیم و تربیت اسلامی صورت داده است.

موضوع محوری این سلسله نشست‌های عنوان الزامات تحقق عملی نظریه ‌های تعلیم و تربیت اسلامی  می­باشد که مبتنی بر آن در هر نشست، مباحث تخصصی ذیل توسط اساتید گرامی تدریس خواهد شد.

  • مخاطب شناسی و جذب هدفمند
  • اصول و راهبردهای طراحی و برنامه ‌ریزی تربیتی _ آموزشی
  • عملیاتی و اجرای کردن برنامه ‌ریزی‌ های تربیتی آموزشی
  • مدل‌های ارزیابی و اثرسنجی مخاطبان
  • شبکه سازی مخاطبان و استمرار برنامه ‌های تربیتی _ آموزشی

اساتید و نظریه‌ پردازانی که در این سلسله نشست­ها به تبیین نظرات خود خواهند پرداخت عبارتند از حجج اسلام و المسلمین استاد سعید دسمی، استاد مجتبی وافی، استاد محمد رضا عابدینی، استاد علیرضا صادق زاده، استاد علی محمدی، استاد محمد جواد زارعان و آقایان دکتر استاد مرتضی زاهدی، استاد محمد مهدی اعتصامی و استاد احمد رضا اخوت و سرکار خانم دکتر جمیله علم الهدی.

 این سلسله نشست‌ها به صورت هفتگی (دوشنبه­‌ها و پنج شنبه‌­ها­ی هر هفته) در محل مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق (علیه السلام) برگزار خواهد شد.

 (تهران، میدان توحید، خیابان نیایش شرقی، پلاک۳۷)

گفتنی است متقاضیان حضور در این نشست ها از دو طریق می توانند ثبت نام خود را را انجام دهند:

الف) از طریق سایت http://sadid.basijisu.com.

با توجه به هماهنگی تعداد زیادی از اساتید جهت حضور در این سلسله نشست­های تخصصی علوم انسانی اسلامی، داوطلبان عزیز از قدرت انتخاب و شرکت در هر نشست که مایل باشند برخوردار هستند. به این نحو که ثبت نام اولیه این امکان را به ایشان می دهد که با شروع این سلسله نشست ها بتوانند با اعلام مشخصات دقیق هر نشست (ساعت و استاد مربوطه­ی هر نشست)، آن را انتخاب کنند و در نشست منتخب خود شرکت نمایند.

هزینه شرکت در هر یک از این نشستها به صورت میانگین از ۱۰۰،۰۰۰ ریال تا ۲۰۰،۰۰۰ ریال است. در طول برگزاری این سلسله نشست ها متقاضیان و داوطلبان عزیز به منظور پرداخت هزینه شرکت در این نشست ها، می توانند یکی از این سه بسته پرداختی را انتخاب کنند که با شرکت در هر یک از این نشست ها، هزینه مربوطه از بسته آن ها کسر می شود:

  1. بسته ۴۰۰،۰۰۰ ریال بدون تخفیف
  2. بسته ۷۰۰،۰۰۰ ریال با تخفیف ۳۰ درصدی
  3. بسته ۱۰۰۰،۰۰۰ ریال با تخفیف ۵۰ درصدی

 

ب) از طریق شماره تلفن ۰۹۳۹۱۶۲۶۵۰۳؛ به صورت های پیامکی، تلفنی و تلگرامی و با ارسال نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شماره تلفن و ارسال شماره فیش پرداخت هزینه بسته­ی انتخابی

(شماره کارت بانک سپه به نام حمید رضا پرهیزکاری:۱۷۵۳ ۱۷۷۹ ۱۰۱۰ ۵۸۹۲)

 

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می­توانند به آدرس اینترنتی www.rc.basijisu.ir  مراجعه کنند.

 

لازم به ذکر است در این سلسله نشست­ها از طرح­نامه­ها و مکتوبات پژوهشی شرکت­کنندگان در دوره،  حمایت خواهد شد.

 

نظر شما